Gå til innhold

Pergotime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man lengre eller kortere syklus av det? Får man el senere eller tidligere?

Skal begynne med det neste syklus men vet liksom ingenting om det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ca samme syklus, 26 dager, men de sa at man skulle ha sex mellom dag 9-16 etter 1 mensdag. Jeg ble gravid på dag 6! Var nsten ikke ferdig med mensen engang......

Skrevet

Såpass ja! :o) Men da hadde du ganske korte sykluser i utgangspunktet da. Her ligger det på alt fra 30 - 40 dager så jeg håper det kan bli mer stabilt, vet jo aldri når jeg har el eller om jeg har el.

Skrevet

Pergotime øker vel bare muligheten for eggløsning. Jeg fikk dette da det viste seg at jeg hadde eggløsning bare 1-2 ganger i året. gikk på p-pillen frem til vi begynte å prøve å få barn, men da jeg sluttet på den viste det seg at den regelmessige menstruasjonen jeg hadde hatt i 10 år var pga p pillen. hadde jeg ikke brukt p piller hadde jeg heller ikke hatt mensen mer enn 1-2 ganger i året.

men vi fikk det til på første forsøk med pergotime:)

vi fikk også beskjed om å ha sex mellom dag 9-16 etter første mensdag og ble gravide på dag 14:) (det vet jeg jo fordi vi ikke hadde sex alle de andre dagene, det ble liksom litt for mekanisk for oss...)

Skrevet

Godt å høre at du lyktes så fort da!!

Jeg får mensen nesten hver mnd, men ikke el. Også får jeg så lite mensen.

Sex annenhver dag er alt for mye for oss....hehe Her blir det stort sett bare i helgene, men jeg får prøve å finne el å ha litt ekstra sex da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...