Gå til innhold

Rugedag 3 - får ikke ro i kroppen!!

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg er stresset mht forventningene om hvordan dette skal gå. I natt fikk jeg ikke sove! Søren, jeg som skulle slappe av og "ikke Tenke på dette". Phø - lettere sagt enn gjort.

Når er det egget fester seg egentlig? Tenker at det er først da man bør roe seg, slik at det ikke løsner igjen....

Eller hvordan er dette egenltig. Tåler egget litt frustrasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8221229-rugedag-3-f%C3%A5r-ikke-ro-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget tåler det meste, mitt tålte til og med en krasj- men det er da ikke å anbefale !!

I danmark sier de at egget fester seg med en gang det er satt inn, men her inne har jeg lest 2-5 dagen.

Vel det er ikke noen en kan gjøre fra eller til. Kok deg en kopp te, rull deg på sofaen i ett pledd , les en god bok, ta deg noen spaserturer,prøv å tenke positivt.

selv om det ikke er så enkelt.

lykke til, spennende karusell dette her !

Jeg tror de aller fleste egg som fester seg etter IVF, blir utsatt for haugevis med frustrasjon...

Mine klamrer seg fortsatt fast i uke 7 (så vidt jeg vet), til tross for masse psykisk berg- og dalbanekjøring, tårer, frustrasjon, utålmodighet, håløshet og spirende håp!

Rugetiden opplevdes som et mareritt som sneglet seg avgårde..

Prøv å ta en dag av gangen, kos deg i de gode øyeblikkene og prøv og ikke stress selv om alt håp raser... Ikke sett deg så store mål, og prøv å aksepter at man ikke kan styre ustabilheten denne perioden..

Ønsker deg en så god dag som mulig... Gjør det du har lyst til, hvis du har mulighet... Krysser tær og fingre for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...