Gå til innhold

Oslo/omegn damer - takk for i går!

coscos

Anbefalte innlegg

Hei på dere, kjempehyggelig å treffes (igjen)! Morsomt at så mange hadde mulighet til å komme. Men, når vi er så mange får man jo ikke mulighet til å snakke med alle sammen, så neste gang får vi "rotere" litt på bordplasseringen :-)

Rart hvor åpent man kan snakke om graviditet og alt som har med barn å gjøre med "vilt fremmede" damer :-). Man går jo aldri tom for temaer når vi alle er i samme båt. Selv føler jeg det er godt å få luftet tanker man har rundt det å være gravid, og så henter man jo tips og ideer fra andre.

Jeg foreslår likesågodt en ny dato, tirsdag 13. mars, kl 17.00 samme sted? Evt. kom med forslag til andre datoer/annet sted, så ser vi hva som passer best for de fleste.

Klem fra

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Jeg vil også takke for en kjempehyggelig kveld i går! Veldig koselig at det også kom noen nye. Fikk ikke snakket med alle så jeg er enig med deg Coscos om at vi bør rotere litt neste gang.

Nei temaer og snakke om har vi alltids -timene fløy av sted.

Jeg slenger meg med 13 mars kl 17:00 på samme sted.

God helg til alle sammen!!

Jeg også:) Altså enig i alt som dere har skrevet over her.Fordi om jeg ikke er så langt på vei som dere andre så gjorde det ingenting. Følte nesten det var en fordel for meg for jeg kunne da spørre og sammenligne med dere alle. Merkelig at det kan være så lite " skummelt" og møte bare fremmede folk:)

Gleder meg allerede til neste møte.

MItt eneste problem er at jeg da har startet i ny jobb på Ski og er ferdig 1700.Så klarer nok antagelig ikke å være der før nærmere 1800.Men det gør jo ingenting.Jeg bare spiser når jeg kommer. Får jo uansett litt tid til småprat:)

Hei alle, og takk for i går!

Hyggelig å se nye og gamle fjes.

Enig i at vi får foreta en "rotasjon" neste gang slik at man får snakket med flere.

Jeg er gjerne med tirsdag 13. mars, men synes at det er veldig lenge til tirsdag 13. mars, jeg da....

Sikkert fordi legene har forespeilet meg at dette heller ikke kommer til å bli noen langvarig graviditet, så jeg føler vel at jeg har litt dårligere tid enn andre, selv om terminen er 24. mai...

Jeg kunne derfor tenkt meg et treff imellom nå og 13. mars, så om noen har lyst til å treffes før 13. mars, kan jeg evt. ordne med sted. Siden tirsdag virker til å være en god dag for de fleste, kan jeg jo foreslå tirsdag 27. februar??

Noen som lyst til å treffes før 13. mars?

Annonse

Ettermiddagen går kjempefint for meg - vi kan godt ha kl. 17.00 som utgangspunkt?

Har nettopp kommet fra undersøkelsen hos Svenningsen, og det er så godt som status quo fra forrige uke.

Babyen har vokst ca. 100 gram fra sist, veier nå ca. 730 gram (kunne gjerne vært litt større). På den annen side så synes jeg det er positivt at denne babyen nå i uke 26 veier mer enn da datteren vår ble tatt i uke 27 + 2 (hun veide da 650 gram). Hodet er normalt stort, mens babyen er slank i magen.

Gjennomstrømningen i navlesnoren ble målt til det samme som sist, og blodtrykket mitt var bra.

Det mest negative var vel at han syntes mengden fostervann var i nedre område, og det sammen med at babyen er slank i magen, tyder på at morkaken ikke fungerer helt optimalt, så han tror fortsatt på at det skal mye til at jeg skal gå noe særlig lenger enn uke 30 - 32.

Ny kontroll om en uke - deretter regnet han med at jeg kom til å gå to ganger i uka. Men, summa summarum så er jeg ganske fornøyd med dagens kontroll - er litt nervøs for hva jeg skal få vite når jeg går inn der.....

Da satser vi på et treff tirsdag 27.2. kl. 17.00, så håper vi at det er flere som er lystne på det: )

Tusen takk for hyggelig lag.

Og må nok medgi i ettetid at jeg skravlet AAALt for mye igjen, neste gang må noen hysje på meg altså.. jeg tåler det, og vet at det trengs, det bare er sånn.

Håper at det ikke ble altfor overveldende fra min side på dere andre stakkars som satt ved min side.

Håper at jeg kan komme på neste treff i slutten av måneden også, det er ikke så mye ut jeg kommer, og prate mamma og gravideting er det jo litt begrenset hva andre orker i timevis.

Dere er kjempekoselige alle sammen og jeg gleder meg til å se hv asom trilles til sommeren, var mange mai-mager igår.

klem

Jeg synes også det var veldig hyggelig i går. Men det var litt synd at man ikke fikk snakket noe med de som satt lengst unna. Synes det er et godt forslag å flytte litt om etter en stund, så man får snakket med flere. For meg som har en liten to åring hjemme, så får jeg ikke konsentrert meg så mye om å være gravid som jeg gjorde første gang. Derfor var det deilig å sette seg ned å bare prate om å være gravid og om den nye babyen. Jeg synes tiden gikk veldig fort.

Jeg blir gjerne med både den 27.02 og 13.03.

Hei igjen!

Jeg var litt for kjapp da jeg foreslo 27.2. som neste treff-dato - jeg ser nå at jeg skal på et møte i barnehagen den kvelden....

Men jeg vil gjerne treffes den uka, så hva med mandag 26.2.? Mange som har lyst/kan da?? Kl. 17.00 er vel greit uansett hvilken dag det blir?

Annonse

Hei Maggi og alle dere andre!

Så fint at du hadde en god følelse når du dro fra Ullevåll i dag. Godt at de følger deg opp med ekstra undersøkelser. Skal bli spennende å følge med deg.

Jeg er også med den 26 februar kl 17. Blir det Fridays igjen eller skal vi prøve noe nytt? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...