Gå til innhold

43 dager igjen, bagen er

Anbefalte innlegg

Skrevet

klar og nå vasker jeg babyklær for harde livet.

Har vært sykemeldt en stund og trodde jeg hadde så god tid til å gjøre alt, men tiden flyr og nå må jeg bare hive meg rundt.

Senga er tatt fram så nå mangler bare bilstolen (lånt bort) men den får jeg på kort varsel så det haster ikke.

Har ingen planer om å gå over termin denne gang, da jeg her kjempesvær. Magemålet i uke 33 var 36!!!!!! Og nå en uke etter har magen eksplodert enda mer. Jordmor skal ordne ekstra ultralyd så vi få se hva vi har i vente.

Ellers er det fremdeles kaldt her vi bor så jeg driver og klatrer inn bakluka på bilen for å få inn ungene når vi skal til barnehagen.

Sentrallåsen slår seg helt vrang så det går ikke å åpne dørene deres.

FESTLIG! Høygravid (nesten) og ut og inn gjennom bakluka, se det for dere :)

Med all denne klatringen håper jeg at jeg får før termin!

Jaja, man må vel bare vente og se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahahahahahahaha =)

stakkars deg som må klatre inn bakluka!! sender deg litt ønsker om mildvær!!

magenplet mitt i uke 33 var 27.. jeg begynner å lure på om magen er for liten.. men jordmor har ikke sagt noe om det!!

Håper virkelig du får fødselen i gang før termin, har fortjent det nå som du strever og klatrer =)

lykke til!!

Skrevet

Ja, ikke sant. Du skal se fjeset på de andre fedrene i barnehagen når de ser meg med den magan ut og inn gjennom bakluka.

Kunne tenkt meg å sendt dem et realt spark bak da ja.

Mødrene er litt mer medlidende.

Tror ikke du skal bekymre deg om at magen er for liten.

Dette er jo mitt 3. svangerskap og magan blir større for hver gang.

Er forberedt på et stor barn siden forrige mann var 4740 og 55 cm.

Og nå er jeg enda STØRRE.

Håper på tidlig fødsel eller at jeg kanskje kan bli satt i gang. Det frister ikke å gå over terming (gikk en dag over forrige gang) så jeg skal syte det jeg kan neste gang til jordmor og når jeg får vektestimering.

Nå skal det sies at vi har dårlig erfaring med vektestimering. Var inne på ultralyd samme dag med forrige mann og de sa ca. 10% større enn gjennomsnittet.

Lurer på hva gj.snittet er da siden han var nesten 5 kg.???????

DU får også ha lykke til videre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...