ludda Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei sann.!!!Fant ikke igjen tråden vår så jeg starter en ny en...Hvordan går det med deg?leste at du var blitt dårlig?Er du bedre nå?Jeg har hatt migrene men i dag er jeg go igjen.Venter på tanta men hun har ikke dukket opp ennå,føler meg ikke gravid denne mnd.Skulle ønske hun bare kom så jeg kan starte på ny pp.Fikk du mail av meg?Fant den ikke på sendte meldinger etterpå så jeg ville se det ann litt før jeg skrev en ny,åsså har jeg jo hatt betong hode.. HA EN FIN VALENTINES DAG!!!!!!!! koooooooooooooooooooooooooooooooooooosssss
ludda Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei vennen!!Da har jeg begynt å spotte så da er tante rød i anmarsj...Får håpe vi treffer neste mnd.Hadde jo vært gøy å få før 2008 men det som skjer det skjer!!!Kooooos.
ludda Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Dytter litt....Håper alt er bra med deg.Kos....
ludda Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Hallllo vennen??Går det bra med deg eller..?Jeg har fått mensen ja,for fullt.Håper du slipper å heller hopper over på 1 trimester.Har du hørt noe fra den mailen du sendte til legen?Ha en fin dag videre,håper jo å høre fra deg da. koooos.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hei Ludda! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå! Har vært inne å sjekket om du har svart, men ingen svar nei... Det er helt greit det altså... Håpet bare at alt var i orden med deg. Begynte å bli litt bekymret når jeg ikke hørte noe fra deg! Jeg har det greit. Jeg var hos legen i går, på ul, og han kunne ikke se noen baby eller noe annet som var galt. Men det han sa var at jenter ikke alltid får eggløsning etter en fødsel, så han gav meg noen tabletter som skulle sette igang el. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal gå på de, for jeg har jo hatt mensen regelmessig etter at jeg fødte Hannah! Så jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal ta de tablettene eller ikke... Venter litt og ser jeg.. I dag har vi vært i morfar sin begravelse... Det var en vakker begravelse, og mye tristere enn jeg trodde det skulle være... MEn det er litt godt å kunne gråte og vise litt følelser også da. Han var jo tross alt morfaren min... Kjenner jeg er skikkelig tung i hodet akkurat nå, og egentlig vil jeg bare legge meg... så jeg orker ikke skrive så mye lenger akkurat nå... Håper du skjønner... Men jeg vil som avslutning bare si at jeg fortsatt tror jeg er gravid da!! Gjelder å ha håpet og motet oppe, så får jeg heller bli litt skuffet over at jeg får mensen om en uke eller noe... Så inntil da, så er jeg gravid... Synd å høre at du fikk besøk. Hadde liksom håpet at det skulle klaffe for deg denne gangen... Men da er det vel bare å prøve igjen... Vi må være positive tror jeg... og tenke at en gang blir det vår tur. Det er ikke så veldig lett å ikke stresse og ikke tenke på det hele tiden, men jeg tror virkelig det kan være nøkkelen til noe stort... om vi klarer å slappe av... Fikk ikke mailen din. Har sjekket flere ganger... her er adressen min igjen; [email protected] PRØV IGJEN... Og hvis det ikke virker, så kan du jo gi meg mailadressen din eller noe, så kan jeg prøve om jeg får til å sende deg en mail... Ha en fin kveld, og god bedring!! Stor klem
ludda Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Heeei snuppa,så koselig å høre fra deg.Som sagt,jeg hadde migrene å lå dønn så jeg hadde ikke mulighet til å skrive her men nå er det bra igjen,pleier noen ganger å få hodeverk før mensen serru!!!!Flott at du fikk ultralyd da så vet du at alt ser bra ut.Er det pergo du fikk av legen?Vi snakkes senere....kos..
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei Ludda! Synd å høre at du har vært så dårlig! Håper virkelig at du er på bedringens vei... Vet ikke hva det var jeg fikk av legen... Husker ikke hva det het, men jeg har bestemt meg for ikke å ta de tablettene enda i alle fall... Men legen sa at jeg skulle ta de tablettene i fire dager eller noe, og så skulle jeg begynne å blø etter ti dager. Så skulle jeg gjenta dette en måned senere igjen... Vet ikke hva dette er jeg... Men jeg vil jo prøve allt, men bare ikke akkurat nå... Vet du noe om hva dette er?? Håper du har hatt en fin dag, og at du svarer på dette innlegget mitt snart... det er så koselig når jeg får svar fra deg... KLem
ludda Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2007 Hei vennen!!!!Jeg vet ikke hva du fikk men det er sikkert noe som skal stabilisere syklusen din å gi deg eggeløsning.Du sier jo du har hatt eggeløsning å tror du er gravid så da er det sikkert rett...Jeg tror jeg har hatt eggeløsning?Har iallefall eggeløsningssmerter som jeg pleier å mensen 14 dager etterpå.Denne mnd hadde jeg veldig EL smerter så jeg var sikker på at jeg hadde truffet men nei nei,klar for enda en ny PP jeg nå..Har du sånn at du kjenner når du har eggeløsning?Å dagen i dag?Hvordan har den vært?Det var godt begravelsen var fin,har tenkt mye på deg.Vi er litt lei oss begge to i dag tror jeg både mannen min å jeg.En på jobben hans skulle ha baby rett etter oss å nå har de fått.Mannen min syntes det er vanskelig å høre han snakker om babyen sin hele tiden.Spesiellt til han direkte.Hallllo?han skulle blitt pappa selv jo,forstår han godt jeg.Åsså var det meg da som har mensen å lest som om motet er på topp.ÅÅÅÅÅÅhhhhh GUD som jeg ønsker meg et barn til.Kan jo bli uheldig igjen å treffe en statistikk som noen få prosent har.Hvor mange prosent skjanse er det at dere opplever det samme igjen?Daniel døde av lungeblødning som 4 prosent får å jøran hadde muskel dystrofin som 1 av 5000 får å selfølgelig døde han da i krybbedød.Jeg vet iallefall at jeg kan bli gravid!!!!!!! Ellers har vi det bra..I kveld skal vi feire at mannen min har fått ny jobb,han begynner der 1 mai.Datteren min er hos pappaen sin i helgen så vi har friiiiiii.Broren min har blitt pappa til tvillinger,så vi skal hjem til dem å hilse på.De ble født 25 januar så vi skulle hatt sånn ca på likt.Jeg hadde termin 20 januar så det er litt rart.Men sola skal skinne for oss også en dag....Å en vakker dag skal jeg å du treffes en vei på cafe med to små. kooooooos.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Hei vennen! Så utrolig trist å lese om alt som har skjedd dere i dag! Skjønner godt at typen din er lei seg! Det er tøft å høre om andre som blir foreldre og som får friske barn, når en selv vet at det kunne ha vært meg...! Uff, føler virkelig med dere!! MAnnen min synes også det er tøft når andre rundt ham får barn og sånt... Og når han holder andres jente-babyer... Han synes det er trist at han aldri fikk holde lille Hannah sånn som han holder de andre jente-babyene... Men det er som du sier, en dag blir det deres og vår tur! Og da kan vi møtes alle sammen, og glede oss over de nydelige barna vi har fått! Da kan vi være skikkelig stolte foreldre alle sammen! Gleder meg enormt til den dagen jeg! Sorry hvis du følte at det var upassende at jeg ba deg holde motet oppe og være positiv. Skjønner at det kanskje var litt dumt å si. Men det er sånn jeg tenker skjønner du... At det hjelper å være positiv og optimistisk å se mulighetene istedet for alt det negative. Men jeg sier ikke at det er lett. For etter å ha mistet Hannah, så er det vanskelig å være optimistisk. Men jeg prøver i alle fall! Koselig at broren din har fått tvillinger da! Blir sikkert koselig å se dem. Håper det er inntrykket dere sitter igjen med etter å ha vært på besøk... Vi skal ommøblere litt i leiligheten i dag vi da... Og så skal vi nok en tur på IKEA og kjøpe inn litt forskjellige ting... Nye madrasser til sengen vår, bilder, vaser, hyller og kanskje en kommode... Blir spennende å se hva de har og om vi finner noe vi liker... Du spurte om jeg følte meg gravid. Det har jeg egentlig gjort noen dager nå, men det gjorde jeg jo sist måned også. Så jeg vet ikke jeg, og jeg tror ikke at jeg tør å stole på følelsene mine. Får bare vente å se om jeg får besøk av tanta neste uke eller ikke. MEn FF-charten min sa at jeg hadde el for tre dager siden, på dag 24 av sykusen min, men jeg skjønner ikke at det kan stemme. Har du vært borti det før? Men jeg ser jo at det er en forandring i diagrammet, og tempen har steget drastisk siden for tre dager siden. Men jeg vet ikke om man pleier å få høyere temp en uke før ikm jeg. Vet du det? Uansett; nå skal vi begynne å ommøblere og gjøre det fint her. Du får ha en skikkelig fin kveld, og nyte "friheten" sammen med din kjære! Så får du hilse ham og gratulere ham med ny jobb! Stor klem
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 *dytter for å få dette innlegget på første siden*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå