JuliLinda Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Noen flere som hørte på radioen i går om at det å bruke Minifom på spebarn som plages med luftsmerter, nå viste seg å kunne påvirke de naturlige hormonene i kroppen. Jeg har brukt dette nå som jeg har gått gravid, mot luftsmerter. Vil dette preparatet også være til fare for lille knøttet i magen tror dere? Noen som har hørt noe?
Mamma Mirabell Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 har jeg ikke hørt om. brukte dette på lillegull når han var liten. ble anbefalt det av helsesøster men mulig det har endret seg da.. han er i fin form han
persilla med en prins Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 dette sto i felleskatalogen: Graviditet/Amming: Preparatet absorberes ikke og kan brukes under graviditet og amming.
JuliLinda Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Har også sett det som stod i felleskatalogen, så man får vel bare forholde seg til det. Man blir jo helt skrudd i hodet av alt man kan og ikke kan gjøre og spise når man er gravid.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Hei:0) Bare innom på besøk fra DIB. Jeg brukte også minifom for luftsmerter under hele mitt svangerskap. Det virker ikke til at hun har tatt noen skader av det. Legen og apotekeren sa at ingenting ble tatt opp i kroppen av stoffene inni der......., men enig med deg at det ikke er særlig hyggelig når de kommer med kontrabeskjeder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå