Gå til innhold

Skal på UL i dag. 11+5. Kryss fingrene for meg da, jenter


SusyQ

Anbefalte innlegg

Skal på UL om to timer. Bare en vanlig, privat UL fordi jeg er nysgjerrig. Mannen min har tatt seg fri fra jobben og skal være med. Var på en i uke 6 og da så vi hjerteslagene. Likevel kan jeg ikke hjelpe for å være redd for at legen skal rette på brillene sine, se på meg med bekymret mine og si "Fosteret har desverre sluttet å vokse". Grøss.....

 

Kryss fingrene for meg da, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal krysse alt eg kan for deg:)

LItt misunnelig på deg som skal få treffe d lille vidunderet ditt idag.

alt e nok bare fint skal du se!! men forstår litt redselen og. vi e jo sånn at vi ser for oss d verste for å beskytte oss sjøl, så kan vi heller bli hoppende glad når alt e i orden:)

 

Gleda meg til en oppdatering når du e hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord. Du har nok rett i det. Vi forbereder oss mentalt på alt det fæle som kan skje i et slags forsøk på å dempe fallet dersom det vi frykter mest skulle slå til.

 

Har ikke hatt noe vondt eller blødd eller noe så skjønner jo at jeg rasjonelt ikke burde være redd, men så er det den 3-4 prosents sjansen for at noe likevel skal ha gått gærent...

 

Holder dere oppdatert jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! Alt var vell!! Hjerte som banket, symetrisk hjerne, fin og tynn nakkefold, rett og hel ryggrad, svelget og tisset som den skulle, fem fingre og min nese. Jeg skal bli mamma!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå så herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perfekte lille babyen din..blir helt rørt her.hihi...

Så glad for at alt e fint:)

Lykke til videre

 

stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser :) ********************************************************************************************************************************** Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei helt rørt her jeg... :)

Hormoner.... :)

 

Så fantastisk at dere fikk se SÅ mye, som "din nese" til og med... :) Morsomt!!! :)

 

Skal på 1.kontroll den 27, er 9+1 idag, altså i 10 uke, men bestiller legen min ordinær UL for meg når jeg er der? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...