Gå til innhold

Termin idag og jeg tror jammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ting er på gang her!!! Våknet 02:15 med sterke mens smerter i ryggen. Nå kommer takene med 10 min mellomrom ca(litt ujevnt) må opp og stå når de kommer og "rugge" meg gjennom dem.

Håper dette er ekte saker :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, skal si småtten din er presis!! Lykke til! OG send litt fødestøv til oss ventere også!!

Hold oss oppdatert, a!

Skrevet

Ojoj :D spennende.. har selv termin i dag, men kjenner INGENTING ;P

regner ikke med han kommer i dag..

Ønsker deg masse lykke til!!!!

Skrevet

Ååååå... termin her óg i dag... riene er hjertelig velkomne ja!! misunner deg ;-) hadde antydninger i natt (igjen..), men de gav seg. litt kynnere no på dagen, ,men.. må nok smøre meg med tålmodighet!! Du må holde oss oppdatert da, om det ikkje skjer i ein fart dette!!! hehe..

Skrevet

Heldiggrisen - :-)

Det er jo litt greit da, at når smertene kommer så er vi helt "YES! - KOM IGJEN!!!!" "Hurra! her kommer jeg"

- jeg har gruet meg litt denne gangen, og må holde meg langt unna mennesker med oppklaringsbehov, for jeg har lest et lass med gode og konstruktive fødselshistorier og har også to drømmefødsler bak meg....

Jeg hadde termin for 4 dager siden.... og det hvert minutt er som en uke og en blir så matt av å holde motivasjonene oppe!! Å det er som om når det ikke sker PÅ dagen, eller i de tett påfølgende dagene, så har en ikke noe å holde fast i lenger. Da kan det plutselig skje...... om mange uker???

Lykke til - pust pes og ta en ri av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...