linita28 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Heia folkens:-) først vil jeg få gratulere alle mødre/blivende.gratulerer med morsdagen som var.og en kjempe fin valentine dag i dag. jeg klarer ikke dy meg lenger. etter jeg begynte titte innom her så har jeg blitt hekta, må innom ihvertfall 3 ganger om dagen for å lese.bare måå ha det.mye int og samme spørsmål jeg selv sitter med.å veldig kjekt å få svar. men jeg må også få si at dette er jo veldig underholdene, når en gjeng med hormonelle gravide stappfulle av "bebi" setter igang. dette er gøy. skulle vært gravid oftere jeg, bare for å få med meg dette.:-) jeg er forresten i uke 26(tror jeg) litt kluss med termin dager.å jeg har 2 barn fra før.synd jeg ikke var her da.ha en fortsatt fin dag alle sammen. jeg er her å følger med. klemz;-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hekta jeg og. Sitter heller her enn og ta oppvaska, og klesvaska. Uff.. Får dårlig samvittighet jeg da, men... Det er jo så hyggelig og lærerikt her, så da vil jeg ikke gå glipp av noe...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hi hi kjenner meg igjen, er hekta selv, og ihvertfall nå når jeg går hjemme om dagen..
Granny Weatherwax Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Kjenner meg igjen i dette ja :-) Men siden du har barn fra før hører du jo også til på DinBaby, det er bare å ta turen innom der! Jeg tilbringer den meste av tiden min der inne, men nå som jeg er gravid kikker jeg også innom disse sidene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå