Lineberta :) Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 Hipp hipp hurra for deg som fyller år Håper du får en superfin dag.. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen Monicamor... håper du får en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. februar 2007 #3 Del Skrevet 14. februar 2007 Happy birthday to you!! Happy birthday to you!! Happy birthday to Monica-mor!! Happy birthday to you!! Håper du får en finfin bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 14. februar 2007 #4 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen ja ) Du må ha en kjempe super dag!!!! mange bursdagsklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så kjempemye med dagen!! ;o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 14. februar 2007 #6 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer såå mye med dagen, håper du har hatt en flott dag:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 14. februar 2007 #7 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så mye! Hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 15. februar 2007 #8 Del Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer så mye med gårsdagen, Monicamor!!! Håper du hadde en fin bursdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. februar 2007 #9 Del Skrevet 15. februar 2007 Tusen tusen takk alle sammen!! :D Hadde det kjempefint, og fikk utroooolig mye fint!!! Ny linse til kameraet Cannon photo-kopi-scanner-skriver (best i test tv2) gavekort på kjøpesenteret på 500! Penger fra besteforeldre litt mer hardangerbestikk av Tore fikk jeg "total body welness" på velvære salongen her! OG det man bare MÅ ha i etaten!! (de som har sett etaten skjønner nok) INNESKO!!! Så nå er jeg ett fullverdig etaten menneske, skal bare skaffe meg celine dion cd nå så skal jeg ta en "all by my self" hehe!! Så jeg tror jeg skal ha bursdag oftere jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 15. februar 2007 #10 Del Skrevet 15. februar 2007 Bedre sent enn aldrig, men GRATULERER med dagen som har vært. Ser ut som du hadde en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå