Gå til innhold

noen som ble fort gravid etter sa????eller hvor lang tid etter??u/t


carina og *jentegullet*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig leit at du mistet, carina2. For meg gikk det ganske fort. Etter utskrapning ble jeg anbefalt å vente 1-3 sykluser før vi prøvde igjen, vi ventet én og den satt på første forsøk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Trist å høre!! Det sies at man har lettest for å bli gravid rett etter ett svangerskap( uansett utfall). Mistet i okt selv, og ble gravid igjen med en gang eggløsningen kom tilbake. D tok ett par mnd da, Men til trøst så var d noe galt med fosteret/embryoet og neste gang er kroppen mer forberedt... Vet d hujelper lite nå, men d går helt sikkert bra før du vet ordet av d!

 

kjempe leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trist å miste... men ikke mist håpet!! Jeg har selv mistet to ganger og begge gangene ventet jeg en syklus og så satt den igjen;) Nå er jeg 10+3 og satser på at det går bra denne gangen!!

 

Lykke til videre;) Snart spirer det igjen hos deg!!! Og husk at mange blir lett gravide etter en sa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid mnd etter sa=) mistet 11 januar07 men er nå gravid igjen i uke 6=)

forferdelig å miste uansett hvor langt en var på vei, men det er STOR kjangs får i bli gravid igjen med en gang, siden kroppen nå er klar for å gå gravid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...