Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Skal kjøpe ny sportsvogn, og er mest glad i svart eller mørkeblå. Men blir det litt varmt på sommerstid?
It's all about me Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg merket ikke noe av det sommeren som var, hadde mørk blå vogn. Uansett farge så skal jo vogna helst ikke stå i sola. Et lite tips til når det skulle bli litt for varmt er å dra på Claes Ohlsson og kjøpe noen små batteridrevne vifter til 10,-. De kan enkelt festes inni vogna og gir en deilig bevegelse i lufta. Propellen er laget av mykt skumgummi-lignende materiale og har ingen mulighet til å skade selv de minste barnefingre. Jeg har sånne gjemt over alt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Nei, de skal jo ikke stå i sola, det er sant, det! Og det med viftene var jo kjempelurt:-)
coscos Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg var også litt bekymret for dette, men kjøpte svart vogn likevel, for da jeg snakket med damen i butikken, sa hun at alle vognene de hadde som var beregnet på små babyer hadde lyst trekk inni, så da var det ikke noe problem. Jeg har kjøpt Emmaljunga city cross.
CARCEL Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det er lite sammenheng mellom farge og varme. Et dansk nettsted hadde en test på dette
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 He, he, det aner meg at det blir mørk vogn på meg...:-)
Blue Lady Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Ser ikke helt problemet med mørk vogn, man lar jo ikke vogna stå i sola når barnet skal sove uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Nei, lager kanskje problem ut av lite. Men tenker kanskje litt på når man er ute og triller, da er man jo ikke i skygge hele tiden. Syns ikke det er spesielt godt å sitte i stoler med mørkt trekk på verandaen om sommeren, for eksempel.
Blue Lady Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 det er sant, men ungen ligger ikke på det svarte så det går nok kjempebra!! Synes du skal velge den fargen du vil ha! Lyse vogner blir lett skitne på vår og høst når det er mye drittvær ol.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Vi har veldig mørk vogn, men siden vogna ikke skal stå i direkte sol lenge så blir den ikke varm. Dessuten er jo åpningen til kalesjen såpass stor at det kommer masse luft inn der. På vogna vår er det også en lufteluke bak på kalesjen slik at det kan bli lufting rett gjennom. Denne er valgfri om du vil ha åpen eller ikke (begynner å bli vanlig på de fleste vogner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå