Gå til innhold

Hvem av dere har tatt juliungene med keisersnitt, og hvordan ser arret ut?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det ble tatt opp tidligere, men det er så mange nye nå. Jeg gikk 16dager på overtid med Benjamin. Ble satt igang, men siden de ikke virket og jeg fikk feber, ble det akutt ks.

 

Arret mitt er ennå ganske lilla, men flekkvis ganske hudfarget. Lurer på hvor lang tid det tar å få det "usynlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble keisersnitt med oss fordi riene ikke var effektive, Maja lå bare å stanga i bekkenet.

 

Arret mitt ser også slik ut, lilla og hudfarget om hverandre. Håper det blir litt mer usynlig - selv om det ikke plager meg så veldig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det hastekeisersnitt 5 uker for tidlig på grunn av svangerskapsforgiftning. Arret har blitt tynnere og mer hudfarget med tiden, men fortsatt litt rødt. Er også ganskje skjevt, hehe.. Ser litt rart ut men jeg pleier å si at de sikkert var stressa! Har hørt at arret blir hudfarget etter et år..

 

Synes på en måte det er litt fint å ha et merke som viser hvor hun kom ut, så kan jeg vise henne når hun blir stor og sånn :) Men er ellers trist for at det ble ks. Men sånn er livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjekk 10 dager over tiden, Alexandra var så stor og eg så liten, og eg hadde svangerskapsdiabetes uten og fått oppfølging. Så da blei keisersnitt, ho hadde nok ikkje klart å komt seg ut alikevel.. arret mitt e delvis hudfarga, men har ein plass på arret som åpner seg me jevne mellomrom, ikkje særlig gøy. skal ta da opp me legen på tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Albert var en stjernekikker, så da ble det haste- keisersnitt:) Arret er ganske rødt på den ene siden, og ganske svakt rødt på den andre. Er fortsatt litt ømt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hastesnitt, pga dårlig puls hos vesla vår. Arret er litt skeivt, men ganske lyse rødt/rosa nå. Synes det begynner å bli ganske pent. Hvis jeg har hatt litt stram truse, må jeg noen ganger se ekstra etter om det er merke etter arret eller trusa... hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...