Gå til innhold

Status, Overtidsdamer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det ingen verdens ting. Vesla er like aktiv hun har vært siden uke 20,. hun- hele magen flytter seg når hun holder på. Men noen SKIKKELIGE tegn til at hun snart vil hilse på oss- nei, det får vi ikke...

Hvordan er det med dere? Er det noen som har litt RIE og FØDESTØV å dele ut? Ikke sånn liksom støv, men sånn det blir fødsel og BABY av??

hehe (ingen hadde klart å forestille meg at jeg som føder tidsnok plutselig skulle begynne å gå over tiden. Fy fader så sliten jeg blir i HUE av det!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Skjer fint lite her og. Har hatt maserier/lurerier hver kveld siden fredag. Håper hver natt at det skal ta seg opp, men ingnting skjer. Begynner å bli temmelig lei. I går var de så vonde at jeg måtte puste meg gjennom dem., men det har helt stoppet opp nå.

Skal til jordmor i morra; spent på hva ho sier.

Skulle gjerne delt ut litt rie og fødestøv til deg og alle andre, men tror jeg må være så egoistisk at det jeg eventuelt kommer over, kommer jeg til å beholde selv. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Skrevet

Kanskje vi skal gå inn på Google og søke på fødestøv??

Fler som skal ha?

Skrevet

Same old same old her og...

Men tror jenta mi har skadet et av ribbeina mine...Våknet i natt av at jeg fikk så sinnsykt vondt å nå er jeg helt øm..nesten litt vondt og puste..

Jaja - nå skal jeg til legen å jeg skal SYTE,SYTE,SYTE!!!

Dette orker jeg virkelig ikke lenger!!!

Skrevet

her er det også full aktivitet i magen ja... var hos legen i dag, og da sa han at hvis jeg ikke har fått før neste time (20.feb) så skulle han ringe sykehuset da, og få dem til å vurdere meg og undersøke hvordan ting sto til med den lille... (Den 20.feb. er jeg 14 dager over min termin, ikke ul termin) Snille legen min!! :-) Det værste med å gå overtid er jo å gå å være redd for den lille i magen - om den har det bra eller ikke...

Ellers så har jeg størstemann på 2,5 hjemme fra bhg for tredje dag på rad - syk - så vi har ikke sovet noe siden fredag, så nå begynner jeg å bli temmelig sliten her jeg vagger...

Hvis jeg bare får nok fødestøv til meg selv først - så deler jeg gledelig ut overskuddet til alle dere damer :-)

Er forresten 8 dager på overtid nå.... Leeeeei!!!!!!

Skrevet

Dette er den rette klubben og det rette forum -

4 dager på overtid, knærten lar vente på seg. Men ærter oss gjerne. Har hatt timer med regelmessige sammentrekninger flere dager og kvelder i en og en halv uke nå, og et bare gir seg. Kommer jo ikke til å innse at fødselen er igang jeg da.....

Har to barn fra før og livmora har gjort jobben sin godt i god tid før.... håper det holder stikk. Jeg gikk 4 dager over som førstegangsfødende... er ikke særlig innstilt på noen rekord denne gangen.

Man blir trøtt i tankene, fordi det HELE tiden kan skje noe, samtidig har man jo ikke lenger den derre datoen som en konkret vente-orientering. Plutselig er alle dager i året like aktuelle (ikke helt slik, bare følelesen)

Det værste er at det er mye jeg kan slå gjøre og gjøre ferdig, men jeg driver liksom bare å slår ihjæl tida!

Og bekymrer meg fordi jeg føler at livmorromantikken er overstått! Nå er det ut TUT som teller!

Jeg husker fra sist at jeg kjente barnets hode på en måte, presse nedover. Som om det liksom lå et sted mellom bena - men selvøflgelig i bekkenet. Dennne gang kjenner jeg intent slikt, bare et press i lysken! Hva mon det betyr, at ungen ligger å presser i en kant lenger oppe?

.... tror jeg skal gjøre ferdig en oppslagstavle, jeg. Kanskje det hjelper ¨ferdigstille noe!!?

Skrevet

Hei Overtidsdamer

Jeg er 10 DAGER på overtid, men i morgen kl. 08.30 skal jeg kanskje settes igang på Ahus.Hvis det blir satt igang skal jeg sende ALT fødestøvet til dere som går og venter... Håper ikke dere må vente like lenge som meg.

Ellers har jeg masse rier og kynnere å gi bort... Har hatt sånn nesten regelmessige de siste 6 nettene, men så har de blitt borte igjen. Håper disse kan hjelpe noen av dere til å komme igang, det er jo så lite som skal til noen ganger.

Føler med dere alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...