Gå til innhold

Det går nok galt ja.......


mine små alver...

Anbefalte innlegg

Har friskt blod og menssmerter i dag jeg......:=( Uke 8.i dag!!

Går visst ikke så bra dette nei...........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du og jeg.... friskt blod er vel bedre enn brun utflod som jeg har?

 

Det spørs nok, tror vi er i samme bås. Jeg har planer om å ringe legen når de åpner kl 0830 for å høre om kontroll... Har du? Når vil en graviditets test ikke gi utslag dersom vi mister?

 

trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter...vet hvordan dere har det...jeg var på ul i går og der var det tomt....jeg startet med brun utflod og så blødning...var i uke 8.

ring og få en ultralyd!!!!

det går nok bra skal dere se,det er egentlig vanlig og blø litt....

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så mange på èn gang, da. Det kommer an på hvor langt du er på vei. En gravitest kan gi utslag noen uker i etterkant.

 

*trøsteklemmer til dere alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Jeg har legetime på fredag,drøyer med å ringe til i morgen eller fredag da. Er bare i uke 8,de får ikke gjort noe alikevel:)Er jo trist da men jeg er så forbredt at, hadde en ma for 4 år siden.

Og som datteren min sier: ja ja det gjør ingen ting,da får vi bare lage en ny. Du kan få et nytt frø av pappa når han kommer hjem du.

Hun blir 4 i mai:) Tenk om vi kunne ta det like pent som disse barna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter

ville bare fortelle at i mitt første svangerskap begynte eg med blødninger i uke 7. hadde store smerter i tilleg, så legen trodde eg var gravid utenfor livmoren. fikk komme på UL og va forberedt på d verste. men der va d en sprell levende liten sak, hjertet banket for harde livet og alt stod bra til.

Blødningene stoppet etter noen dager og var vekke lenge. så rundt uke 20begynte eg å blø igjen, og etter d blødde eg i perioder resten av svangerskapet.

Fødte en stor og fin jente 3dager over termin..

Mine odds var lave og legen sa hele veien vi sku være glad om eg ikkje fødte før uke 30.

Men heldigvis går det ikkje alltid sånn d kan se ut på forhånd.

 

Så sjøl om d e vanskelig og eg forstår dåkke e redde og ser for dåkke d verste no, kan d hende at alt e bare fint m den lille.

Noen blør lettere enn andre, d kan være livmortappen d kommer blod fra eller kjeden.

 

Men ta kontakt med lege å få en time til UL. sjøl om de ikkje kan gjøre noe så tidlig, skal dåkke ikkje gå rundt i uvisshet lenge.

 

Lykke til:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt litt blødninger i uke 5, men bare noen dråper, og litt nå i uke 9, fremdeles bare noen dråper. var på ul i uke 7 og alt sto bra til, så håper ikke at det skjer noe nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

trist å høre at dere tror det går galt.

 

En av mine blødninger var som å "tisse" blod nesten, bare rant.. og menssmerter hadde jeg hele 1.tri. enda gikk det bra!:)

Så hold håpet oppe så lenge dere kan.

 

Men legg dere ned, ikke trask rundt. Det kan være tegn på en "truende abort" og da må man ligge!

 

Skal krysse alt jeg har av fingre og tær for dere og spirene deres, håper det går bra..

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...