Gå til innhold

Begynnende brun utflod!


Feliz31

Anbefalte innlegg

ja, ja, dette betyr vel at jeg holder på å miste? Det er ikke snakk om mye i omfang Må si at den siste uken har jeg ikke følte meg så alt for gravid heller, skal ringe legen for å høre om å få kommet til haste ul på gyn. Er ikke det vanlig at man får slikt? Et ørlite håp kan jo fortsatt være? Andre som har opplevd å ha litt brunaktig utflod og at det har resultert bra? Er uke 8 og noen dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta sorgene på forskudd. Jeg hadde brunt utflod fra uke 8 til uke 11 og det var hver eneste dag. Hadde litt friskt blod innimellom. Var på ultralyd og alt var bra. Fikk beskjed at livmormunnen ikke var lukket helt og at det var derfor jeg hadde brunt utflod.Det er vist veldig vanlig. Under mitt første svangerskap hadde jeg ikke anntydning til blod i det hele tatt. Fikk beskjed at så lenge jeg ikke hadde smerter eller at det kom klumper ut, så er det som regel helt bra.

 

Jeg hadde ringt legen min, det er ikke noe greit å gå rundt å tenke på det. Lykke til og gi meg et hint på hvordan det gikk. Er helt sikker på at det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ikke sorgene på forskudd, selvom jeg skjønner at du blir bekymret. Jeg hadde brun utflod eller mørkt blod i uke seks. Var helt sikker på at jeg var i ferd med å miste! Ringte legen og fikk komme til ul. Der så jeg et bankende hjerte!:-) Etter det har alt foreløpig gått bra og jeg har ikke hatt mere utflod av denne typen. Er nå 11 uker på vei og tror og håper at det går rette veien...

 

Lykke til! Det går helt sikkert bra. Det er verre med masse blod, smerter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...