Gå til innhold

Gratulerer med Valentine-dagen jenter! :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Og om dere synes som meg at denne dagen hovedsaklig er kommet til Norge for at handelsstanden skal øke omsetningen sin... Dere kan i hvert fall bruke denne dagen her som en påminnelse til å si noen pene ord til mannen deres! :o)

 

Jeg kjøpte to kort til farsdagen fordi det var så mange fine... Tenkte å gi det ene kortet fra Karsten til far. Karsten kan jo ikke si hvor glad han er i pappaen sin enda, så jeg får si det for ham! :o)

 

Ha en koselig Valentine-dag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk i like måte. Vi feirer heller ikke valentine. 'Synes egentlig ikke om verken valentine eller halloween. Det er noen amerikanske skikker som bare er pengesluk i Norge.

Men men, til de som feirer.....Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte! Vi feirer heller ikke Valentindagen. Men den kan jo brukes til å si en ekstra gang til sin kjære at en elsker han! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :o)

Kjøper ikke gaver her heller, men kanskje litt sjokolade og god mat. Blitt mindre kjærestetid det siste halvåret, så jeg synes det er fint å minne oss selv på at vi fortsatt er kjærester og ikke bare foreldre :)

Her blir det en fantastisk god og enkel rekerett og hvitvin ikveld =) Og et lite kort skal han få. Synes det er lettere å skrive ned hva jeg synes om han enn å si det noen ganger..

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ha en koselig Valentinedag!!

 

Det blir ikke kjøpt inn noe ekstra her heller, men vi prøver vel å bruke dagen til å minne oss om kjærligheten i hverdagen... Bestemmer barna blir det vel pannekaker, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...