Gå til innhold

Da testet jeg negativt :(

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en cb test nå.

er på dag 25 (har 24-25 dagers)

er ikke antydning til strek en gang :(

da kommer vel mens i natt eller noe da :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for nå bæsj di der negative testan e... å æ trudde ikke æ kom t å reagere så mye på d, men nu e æ skikkeli dårli humør:( æ e ei uka over, så æ lure virkeli på kor tr bi av.

vi får vente på tr ilag.. bæsj dag:P

Skrevet

ja, skikkelig dritt!!!

ønsker oss jo så veldig en spire.

syntestr at de skulle komme når man ønsket seg dem nok jeg, og ikke sitte å vente på dem hver mnd :(

jaja, kommer jo flere pp, men begynner å bli sååå lei nå.

er utrolig demotiverende med disse neg. testene

sier jo til meg selv at jeg ikke skal teste før tr er merenn 5 dager forsinket...

men er jo ikke mulig det da! Klarer ikke slutte å tenke på graviditet heller :(

da får detta være en drittdag, også blir det sikkert en drittuke når tr kommer. bah

Skrevet

og så kommer håpet...

bah bah bah.

tar alltid ut innmaten av de cb testene når de 10 min er gått.

synes liksom det er greit å stirre rett på testen bare for å brkrefte at det ikke er noen strek der liksom...

i dag var det jo en sinnsykt svak strek der.... men er så lei av å føle håp fordi jeg har sinnsykt svake pos. tester...

så det er litt dobbelt bah nå :P

Skrevet

ÅÅÅÅååååhhhh du fortjener en spire nå Liover!

Jeg tør ikke teste, venter til tr kommer å viser sitt sanne jeg, og tar skuffelsen da. Men nå er jeg på dag 41, og fortsatt ikke tr som jeg trodde skulle vise seg igår. Oj oj oj.... Disse forhåpningnene tuller med hodene våre.

Ville bare dele det med deg. Håper du får noe å tenke på utover dagen, så den blir bittelitt bedre.

Får vår del så markeres ikke Valentines dag, mannen dro kl 0615, og kommer hjem 23.40. Så da skal jeg og lillesnuppa gjøre helt andre ting. Gå på kafe og barnesang, er ikke det verste man kan gjøre :o)

Supergodogvarmtrøsteogoppmuntringsklem fra...

Skrevet

Uff...

Valentine my ass sier jeg bare altså!!!

Jeg depper i dag!!!

Kommer aldri til å få barn jeg...

Kan jeg være med på deppetråden deres?

Skrevet

neeeeeeeeeeeeiiiii vennen da, ikke nå igjen...uff*trøste* har ikke tanta forstått det enda, at hu ikke er velkommen!!*sende tanta til andre siden av kloden*hehe goooood ferie;o)

visst får du barn lenekatt*sta* alle sammen får det!!

*klemmepå allesammen*

Skrevet

hei jenter! off for en dag for noen av dere! det er noe dritt med de forbanna testene, jeg gidder ikke bruke penger på det lengre en gang, for jeg også blir kjempedeppa når jeg alltid bare får den f... kontrollstreken...

men, det er ikke over før tanta kommer vet dere, selv om testene ikke viser gravid...mamma ler av meg for i deres tid var det alltid vanlig å ta en test tidligest 8 dager på overtid, men da var vel testene ikke så følsomme kanskje...

uansett, ALLE, skal bli gravide til slutt, for hvis ikke blir jeg rasende!!!!!!

STÅ PÅ JENTER :D

Skrevet

Unnskyld at jeg ødelegger deppingen deres.. men jegtror nok det går bra til slutt.

Men, jeg forstår så altfor godt hvordan du har det. Har vært der selv. Vi prøvde og prøvde å få barn.. men månedene gikk og det ble fort til ett år. Så var det å vente på å få hjelp da.. vi ble henvist videre. I dag har vi en skjønn liten krabat på fire måneder. Det ordnet seg for oss også .. til slutt.. selv om det ikke var like enkelt som hos mange andre.

Masse masse lykke til :)

Jeg er sikekr på at dere blir foreldre en dag :)

Skrevet

denne over var tenkt til Lenekatt1årog2pp

Skrevet

Jo takk....

Håper jo at det går til slutt, men jeg hadde liksom sett for meg selv som en "ungmor" (ikke at jeg er så gammel nå da men....) men tida bare går og går....

Har vært hos legen, men vi er blitt enige om å prøve å fikse magen min først! (står på venteliste for å komme inn på Ahus for sånn kameraundersøkelse og å ta prøver av magesekken)

Men jeg har en grei lege, han har sagt at jeg bare kan ringe hvis det tar for lang tid... Så det skjer nok snart!! Utålmodig ja!!!

Men mest av alt håper jeg den sitter av seg sjøl snart!!!!!

Skrevet

håpet er ikke heeelt borte da.

skulle jo hatt mens senest i dag egentlig.

og testen min hadde fortsatt en svaaaak, men lyseblå strek.

tester igjen fredag morgen tenker jeg.

håper virkelig at den er blitt sterkere til da :)

Skrevet

Åh jeg håper så veldig for din skyld Lioevr.

Vi har prøvd like lenge og jeg kjenner meg igjen i tankene og frustrasjonene dine. Jeg har IKM i dag (28dager, har vanligvis 26-28 dager) ev 18/2 (da er det 14 dager siden el) Men testet neg på cb test :(

Håpe håpe at vi lykkes denne gang, begge to, det fortjener vi!!!

Skrevet

Du, er det riktig at du har mistet fire ganger?? Hva slags utredning fikk du for dette, og etter hvilken SA fikk du det?

Har mistet 2 nå skjønner du, og begynner å bli engstelig for at det er noe galt med oss...

Skrevet

Har du testet igjen? Nysgjerrig jeg nå. Håper virkelig det er din tur nå. Det fortjener du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...