catine Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei dere! Har hørt at man skal legge merke til om bevegelsesmønteret endres hos babyen i slutten av svangerskapet. Min pleier å være livlig om kveldene, men nå har han holdt på i snart en time uten stans. Han sparker og vrir veldig mye på hodet (hodet er festet) fordi jeg kjenner mange vonde ilinger og stikninger helt nede i underlivet og av og til nedover lårene. Jeg har termin om en liten uke. Noen som har opplevd lignende? Hva synes dere jeg bør gjøre mht all denne bevegelsen? Han pleier ikke å holde på så lenge av gangen.. Er litt urolig nå.. Håper noen kan svare så sent..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har ikke greie på det egentlig,men kom ikke på at det hørtes "farlig" ut at ungen er aktiv...
catine Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Har innimellom ganske kraftige kynnere oxo..
påskeblomst Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Kan du ikke bare ringe til fødeavdelingen og fortelle det du har beskrevet her? Det skal ikke være så stor terskel for å ringe dit når det er noe som gjør deg urolig. Så er det jo ikke mange dager til terminen så det kan vel være at fødselen er på tur til å starte.. Lykke til! Klem fra Benedikte
VinterGutten-gullet:) Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Har det helt likt! Min har egentlig vært rimelig aktiv hele tiden, men de siste kveldene kan jeg bare drite i å legge meg lissom, hehe... han vrir og vender på seg, sparker og som du sier kjenner jeg det langt ned, nesten så jeg lurer på om han kommer ut... Holder på i evigheter..Tror ikke det er noe farlig men.. Si fra hva de sier om du ringer føden da! Spent.. P.s: jeg har 5 dager til termin..
Det lille vidunder Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Heisann:) Kjenner meg litt igjen der. Har av og til nå på slutten (uke 39) kjent ei vildsom romstrering inni der. Spurte jordmor, som ikke så noe uvanlig eller galt i det. Hodet er festet, så i mitt tilfelle var det antakeligvis bare overkroppen som skiftet plass fra den ene til den andre siden. Håper du finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå