Gå til innhold

Flere som venter uten å kjenne symptomer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er inne på disse sidene flere ganger om dagen og leser om alle symptomer så mange synes de kjenner. Blir jo veldig påvirket av dette og går å kjenner etter om jeg selv kan merke noe også. Det hender jeg innbiller meg selv både det ene og andre, men skal jeg være helt ærlig tror jeg det er akkurat det jeg gjør....innbiller meg. Har IKM om ca en uke, og tror jeg både skulle hatt festeblødninger og stikninger, men har ingen av delene...heller ikke ømme bryster.

Er det flere som ikke merker noe, og kan dette være like vanlig som å ha masse symptomer?

Fortsetter under...

Har hørt at det er flere her inne som, til en forandring, ikke har noen symptomer når de blir gravide. etter å ha vært her inne en stund, så har jeg merket at det er kjempeindividuelt, og alt er mulig.

Jeg også innbiller meg mye, og vil gjerne håep..det er til å bli sprø av - men vi kan vel for det ( siden vi er mye her inne og ser hehe)

Spennende også, men veeeldig utålmodig.

For første gang har jeg gått 3 dager over IKM, men ingen positiv test. Tror egentlig ikke at det har skjedd noen eggløsning jeg buhu

Hallo!

Venter og venter jeg og og holder pá á bli gal!!! Har ikke ikm för pá lördag!!!!! Har hatt en del utflod( luktfri :-)) og det er jo positivt!) i noen dager ná og kjenner det presser litt magen.... Men det kan jo like godt väre tr som gjör seg klar... :-(

sá jenter... er bare á vente seg ihjel eller pröve á overleve denne ventingen... skla jo pröve pá det siste jeg da :-)

Lykke til og happy valentines!

Jeg kjenner faktisk noen murringer i korsryggen som jeg sjelden har så lenge før mens. Har IKM på lørdag, og har hatt disse "smertene" siden mandag. Har to barn fra før, og med førstemann kjente jeg spreng i brystene under en uke etter eggløsning. Helt merkelig. Skjønte at jeg var gravid!

Andre gangen hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, så jeg ble litt overrasket.

Så det kan variere veldig som du skjønner.

Jeg har ingen symptomer jeg heller, og ikm om ei uke..Satser på at en liten spire graver seg fast der inni nå.

Husker ikke hvilke symptomer jeg hadde da jeg fikk gutten min, men mannen sier at jeg var veldig øm i brystene..typisk mannfolk å huske det da..

Jeg har også ikm på lørdag, men ingen symptomer. Eller har hatt litt vondter i magen denne uka som jeg ikke helt har klart å plassere.

Jeg forsøker etter beste evne å ikke tenke på det og om jeg gjør det, så klarer jeg heller ikke å ta innover meg at jeg skulle være gravid. Jeg må liksom se den testen foran meg tror jeg. Så inntil det skjer, så tenker jeg heller at jeg ikke er.

Super lykke til jenter, håper det klaffer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...