*ramona Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Har tatt test i kveld, og den var veldig positiv.. Har ikke vært prøver, så har masse blanda følelser her nå. Men d som er litt rart, er at jeg testa på lørdagen, med en test jeg naska med meg fra jobben (jobber ved er legekontor) og den viste negativ.. Gjort d to ganger siste uka.. Siste mens første dag var 26 des, så jeg må jo begynne å bli langt på vei da.. Noen som kan fortelle meg hvor mange uker jeg er på vei? Er bare to-tre mnd siden jeg slutta med pillene, så er ikke regelmessig.
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 vanskelig å si hvor langt du er på vei, ettersom du antagelig har hatt forsinket eggløsning siden du testet positivt så sent. regner med at siden du har nicket "lille spire:)" så er du også litt glad for den lille, så frister med et lite gratulerer jeg!
*ramona Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 ja, jeg er jo litt glad også selvfølgelig, samtidig som d skremmer meg.. Har tenkt masse på d den siste tiden, siden førstemann bli fem år til sommeren.. Men du vet, d passer jo liksom aldri.. hehe Jeg har ikke hatt sex siden den 13 januar, så d er iallefall 4 uker siden jeg ble befrukta. Lurer på om de testene de bruker på legekontoret er litt annerledes enn vanlige kanskje, at d er derfor de ikke slår ut på meg? At de blander urin med noe annet eller nå sånt? Ikke vet jeg.. hvis ikke må de jo være veldig dårlige,,
Happy H Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 har du prøvd termin kalkulatoren her på siden? I følge den har du termin 5.10.07:) så då e du vell ca 7uker på vei. 7+1 idag, kan d stemme? Noe sånt hvertfall.. grattis med den lille spiren:) Du får sjekke på jobben, der har dåkke nok sånne hjul som jordmor og lege bruker for å regne ut termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå