Gå til innhold

Flere som skal ha mer enn et år permisjon?


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes alle skriver om at de skal begynne å jobbe igjen i mai, juni og juli. Jeg har nå valgt å bli hjemme et år til med snuppa. Ingen flere som skal ha lengre permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lyst, men hakke' råd. :(

Man får vel bare 3600 pluss barnetrygd eller?

Men klart, ikke sikkert jeg får barnehageplass da Sørum er en av de verste og dårligst utbydge kommunene :(:(:(

Da må jeg vel gå hjemme å kose meg ett år til, men da blir det mest hjemmekos ettersom penga ikke strekker til like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å jobbe igjen etter ett år. Men jeg er så heldig at jeg jobber turnus og får til en ordning med å jobbe 80% stilling hver andre helg, men få utbetalt 100%. På den måten ender jeg opp med 1-2 dagvakter i løpet av ukedagene. Så selv om jeg skal jobbe endel er det ikke mange dagene Karsten behøver fulle dager. (Og de dagene jeg må avgårde tidlig så skal far levere sent). Så jeg blir nesten hjemmeværende allikevel (i hvert fall i uka!) selv om jeg jobber fullt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å jobbe etter et år, men kun 60%. Det skal jeg gjøre hele det første året sånn at jeg og snuppa får litt tid i uka til å kose oss. Ikke for det, tror de små har det kjempefint i barnehage, kjenner flere som jobber i barnehage som sier at de små storkoser seg. Er vel like mye for min egen del at jeg ønsker å jobbe redusert. Jeg ser hvor fort tiden går og hvor fort ting skjer, har lyst til å ha med meg mest mulig mens hun er liten, jobbe kan jeg gjøre når jeg blir "gammel" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...