babylove :) Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 hjelp mæ..... æ satt å gråt nesten heile tia....d va så trist
Xenaen Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Ja æ må bestandi gjøre noe annet samtidig for ikke å bli så revet med!!!
MillaMia Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det var utrolig trist i dag. Det var liksom ikke i planen at Denny skulle dø! Hufff og huff. Det er altfor lenge til fortsettelsen. Noen som vet når 3.sesong kommer?
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Sesong 3 kommer ikke før til høsten igjen.... =(
Twinny Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 For de som ikke klarer å vente kan den lastes ned fra nettet... det måtte jeg;)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Huff, ja, jeg måtte le i det hele! Jeg og datra på 14 satt og så på, og begynte å bælje da hunden Doc ble avlivet...Da måtte jeg le og sa til mannen min at her har vi fulgt med på serien og sett folk dø uten å gråte, men når de måtte avlive en gammel, syk hund, strigråt vi!!! (det skal sies at vi har hund selv....) MEn når Denny døde, hulka vi nesten på hver vår kant, og det var kjempetrist!! Gubben min bare rista på hodet til oss..! hihi, bra det ikke bare er meg her i huset som er lettrørt... )
mor i mars :-) Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Å nei jeg glemte det! Og det var siste episode? Det var jo så spennende etter sist. Noen som vil gi en kort oppsummering? :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Danny fridde til Izzie og hun svarte ja. Men da han fridde var det ikke visitt-tid og Bailey var streng og sa at izzie ikke fikk røre ham utenom visitt-tiden (siden hun var permittert på et vis eller noe)¨ Det skulle være ball på sykehuset og izzi pyntet seg i sin fineste kjole for å gå ned til danny før festen og si skikkelig ja, men da lå han død i senga.... Meredtih og Derek måtte avlive Doc (hunden) for den var syk. -Meredith og Derek hadde sex på et pasientrom i løpet av festen, så nå å hun velge mellom Derek og Finn. -George og kjæresten ble venner igjen og det ble vel klinings og sex der også (i alle fall klinings) - Christina begynte å gråte på sjefens kontor i avhøret om hvem som kuttet ledningen til danny. Altså; hun er visst ikke så kald likevel. og hun og Burke begynner å finne tilbake til hverandre igjen. Izzie fortalte sjefen at det var henne som hadde kuttet ledningen og at hun sa opp jobben sin..... Det var sånn kort fortalt:)
liten_passasjer Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Takk MAddemor. Fikk ikke sett det, men glad for en oppsummering:-) Dette forumet kan brukes til alt mulig, det er fin-fint.
mor i mars :-) Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Oi, det var skikkelig action! Så dramatisk! Kanskje like greit at jeg ikke såg det. Litt lett-rørt om dagen.. :-) Takk for oppsummeringa!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 he he.. det blei litt grining ja.....
babylove :) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2007 d e reprise på lørdagen trur æ
*Sweetheart* Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 Reprise på tv 2 Zebra på lørdag kl 22.00 tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 Såg det ja!!! Det er jo det kjekkeste som går på tv, ENDELIG hadde meredit og Derek sex,blir så frustrert av å se på når de har så lysst på hverandre men ikke forstår de sjøl... Hadde besøk når jeg såg det,å det var godt viss ikke hadde jeg sikkert grått ei bøtte full... Forbanna irriterane at det var sesongslutt:( Snufs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå