anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Heisann, kjenner jeg begynner å grue/glede meg til KS denne gangen. Har hatt to hasteKS tidligere og ble da anbefalt et planlagt KS denne gangen. Jeg har aldri hatt noen fysiske komplikasjoner etter de andre men tenker mer og mer på dette nå.... Da jeg vet at mange får diverse plager. Noen som har erfaringer med tre eller flere KS? I morgen er det akkurat en mnd igjen til min lille jente skal bli "født", og jeg har mange tanker rundt dette for tiden. Heldigvis ser jeg at det er en del som beskriver planlagt KS som en fin opplevelse og det er jo noe å ta med seg i allefall. Dette ble vel mer som et hjertesukk ser jeg
pussycatdoll Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har hatt 1 haste snitt og 2 planlagt. Skal ha mitt 4 snitt i slutten av september. Jeg har bare bra opplevelser med planlagt keisersnitt, ja kanskje bortsett fra innsetting av kateter.......Det er jo en smule ubehagelig
keisersnittnr3 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har hatt eit haste og eit planlagt ks, skal ha mitt tredje ks i mai, og kvir meg veldig denne gangen, Veit ikkje koffor,men har hatt fine opplevelser fra dei første og tenker litt på at denne gangen kan det jo skje noe, kvir meg til innsetting av kateteret:) Må ha masse lykke til ( ps synst at planlagt er mye bedre enn hasteks)
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 regner med det må bli bedre enn haste ja. De forrige gangene kjente jeg ikke noe til katateret men da hadde jeg jo epidural pluss masse andre ting å konstentrere meg om. Så jeg kjente ikke noe til det da....
**Hege&Amalie** Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 jeg har to haste fra før, og skal ha planlagt enne gangen... gleder meg veldig, for å være våken og få med meg hva som faktisk skjer....... har hatt narkose de to forrige gangene og føler jeg har gått glipp av så fryktelig masse..... men nå bare leder jeg meg kjempemasse.......... håper tiden frem til juni går super duper fort.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå