Gå til innhold

Februar: Mamman til 3 lykketroll,er du fortsatt her inne?

mamsen til tre fininger

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Titt-tei her er jeg!!!!

Nå er jeg endelig på nett igjen! Tok to uker fra jeg kjøpte pc til bredbåndspatruljen kom, det må vel være rekord vel?

Hvordan står det til med deg da? Håper formen er bra?

Endelig ferdig med vinterferien, det ble litt begge deler for oss da, guttungen skada seg i svømmehallen på fredag. Satt fast i ei løs rist og holdt på å rive av seg tåa!!! Ble besøk på legevakta i Trondheim og hele 6!!! sting! Gjett om vi skal gå videre med det!

Ellers er det lite nytt her, dagan går no... Litt kjedlig å være bare hjemme da. Kunne tenkt meg å jobbe igjen. Natalie har tre dager i barnehage og det er enkelt å få en eller to dager til om det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu og hei!

ja d va jo nesten ka man kan kalle kjapt for sånne internettfyra!

formen her suger litt for tida,må innrømme det..er sykemeldt foreløbig ut uka med plagsom kvalme som kommer og går absolutt HELE dagen...vært litt bedre i dag,men borte er d ikke nei..

ellers e no begge gutta i barnehage,og lucas stortrivs!storebror har fått plass i anna barnehage fra høsten av...litt større forhold siste året før skolen kan være bra tror æ,så bli spennende for lillebror å være der alene da..

vinterferie har vi ikke hatt noe av her i heimen;-)enda ingen skolebarn vettu:-)ikke for d,bl jo en liten "ferie" på meg nå da..veit bare ikke om jeg setter så pris på den..

du har ikke planer om å jobbe igjen da?kan jo ta ekstravakter en plass,så blir det i allefall litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Å jeg vet godt hvordan du har det!Har gått sånn med alle mine tre jeg. Med guttungen la jeg på meg en kilo pga av bl.a. kvalmen etc. Håper det går bedre etterhvert! Skal du spørre om kjønn på UL da? Litt langt fram i tid kanskje?

Hvor skal storebror da? Veldig kjekt om han kommer sammen med de han skal begynne på skolen med da! Det er kjempeviktig! De har kanskje 5-årsklubb etc.?

Driver og leter meg litt frem på data`n her, har faktisk fått opprettet e-post adr. tror jeg,he he. send meg gjerne en mail så får jeg se om jeg klarer [email protected]

Kan tenke meg å jobbe ja, men er jo sykmeldt så det er ikke bare bare å ta ekstravakter da. Håper på attføring så jeg kan begynne med noe nytt. Føler at livet har vært litt urettferdig ang dette så langt ihvertfall desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...