Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 ka faen gjør du inne på første trim?? Stikk! i stedet for og kommer med sånne "jeg- vet- så- mye- bedre- enn- dere- innlegg"! bare irriterende
miss_chica Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 hva var det for et innlegg? ble glad for litt forslag på spm mitt jeg =)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 hallO??? det var jo et kjempefint innlegg!!
Proline Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Herregud, hva er det med deg a???!! Egentlig burde jeg ikke nedlate meg til å svare på dette innlegget, men siden det er et personangrep kan jeg ikke la være. Helt utrolig! Hvor bedriten går det an å bli? Er det noen som burde stikke, så er det deg. Er du den samme som legger inn alle de kjipe anonyme innleggene her? Ikke morsomt.
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 hei. beklager at du tar det sånn. Det er ikke meningen å virke hverken bedrevitende eller overlegen. Men det hender stadig vekk at det popper noen inn på 2.tri for å spørre om slike ting, og da tenkte jeg at jeg kunne jo poppe innom her for å prøve å muntre opp de som måtte trenge det også. Er bare ment som en hyggelig oppmuntring, noe jeg selv savnet i 1.tri. Igjen; jeg er lei for at du har tatt det sånn.
miss_chica Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 ekke riktig du skal beklage deg til en teit anonym som ikke tør stå frem en gang. jeg takker deg igjen for svar på innlegget mitt =) kom gjerne innom en gang til!
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Altså, jeg tar meg ikke nær av det. Vet jo hvor lett det kan være å fly i taket for en del ting rundt dette med graviditeten:) Og for noen, ja, så er det vel irriterende at noen prøver å legge demper på bekymringer da. Det er jo helt greit. Syns det er koselig her inne på 1.tri jeg, mange fra Bli Gravid her feks, så jeg titter innom vettu:)
Lone35 =0) Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Hei Jeg "hører til" på 2.tri og er ofte innom 3dje tri for å se hvordan set står til med de, Har aldri hørt at jeg må pelle meg ut. he he he Er det hormonsjokk på gang.... Lykke til videre alle sammen!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Hehe, eg å ågså fra 2trimester, men eg blir no å fortsette å titte litt innom her, bruke å titte innom 3trimester også...Går d greit for deg anonym? *hehe nåkka så latterlig* D virke nesten som anonym e en slags person fra utsia som bare like å hisse opp ande gravide, d e jo synd at du ikkje har bedre ting å gjøre.. Ganske så patetisk;)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Uff da! Jeg som til og med hører til på 3. trimester svarer her inne innimellom.... men jeg har visst glemt å spørre anonym om tilatelse. Jaja, det driter jeg egentlig i ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå