Gå til innhold

VinterSol m/krembolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, hva er det med deg a???!!

Egentlig burde jeg ikke nedlate meg til å svare på dette innlegget, men siden det er et personangrep kan jeg ikke la være.

Helt utrolig! Hvor bedriten går det an å bli?

Er det noen som burde stikke, så er det deg.

Er du den samme som legger inn alle de kjipe anonyme innleggene her? Ikke morsomt.

hei.

beklager at du tar det sånn. Det er ikke meningen å virke hverken bedrevitende eller overlegen.

Men det hender stadig vekk at det popper noen inn på 2.tri for å spørre om slike ting, og da tenkte jeg at jeg kunne jo poppe innom her for å prøve å muntre opp de som måtte trenge det også.

Er bare ment som en hyggelig oppmuntring, noe jeg selv savnet i 1.tri.

Igjen; jeg er lei for at du har tatt det sånn.

Annonse

Altså, jeg tar meg ikke nær av det.

Vet jo hvor lett det kan være å fly i taket for en del ting rundt dette med graviditeten:) Og for noen, ja, så er det vel irriterende at noen prøver å legge demper på bekymringer da. Det er jo helt greit.

Syns det er koselig her inne på 1.tri jeg, mange fra Bli Gravid her feks, så jeg titter innom vettu:)

Hehe, eg å ågså fra 2trimester, men eg blir no å fortsette å titte litt innom her, bruke å titte innom 3trimester også...Går d greit for deg anonym? *hehe nåkka så latterlig*

D virke nesten som anonym e en slags person fra utsia som bare like å hisse opp ande gravide, d e jo synd at du ikkje har bedre ting å gjøre..

Ganske så patetisk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...