Mamma til rakkerunge Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 Må lufte litt.. Min kjøre kom hjem etter tre uker på jobb denne helgen. Begynte bra, men selve helgen ble ødelagt av sure miner. Mest min skyld, men noen ganger kan jeg ikke dy meg. Og han skjønner ikke noe. Det endte bra til slutt.. så kan jo ikke klage på det. Ble nærmest beskyldt for å prøve å lure han til å få et barn (eller ikke nærmest.. jeg ble det). Han har opplevd det en gang før.. og har helt hetta. Sa at jeg ALDRI ville gjøre noe sånt, og hvis han trodde det om meg.. så hadde vi ikke noe sammen lenger. Grunnen til beskyldningene var at han hadde sjekket loggen på dataen og så at jeg hadde vært her inne.. GSUS. Jeg sa at jeg ville han skulle bruke kondom, og ta sin del av ansvaret osv hvis det var så viktig for han å ikke få barn enda.. Og det syntes han at var topp at jeg sa.. Endte jo opp med litt sengekos før han dro igjen. Men kondomet droppet han. Blir helt forvirret jeg. Forventer han at hvis jeg blir gravid så tar jeg abort uansett? og hvis jeg blir gravid, lever han fortsatt i den troen at jeg har lurt han? Har vært ærlig om at jeg har sluttet på pillen ( bl.a. pga humøret og fordi han er vekke ca 220 dager i året.. gidd ikke proppe meg full i hormoner fordi han skal "spise karamell uten papiret på" de få gangene han er hjemme..) Blir både forvirret og fortvilet. Krangelen ødela nesten hele helgen. Ordnet seg på slutten, men må innrømme at det var såååååårende at han trodde det om meg. Spesielt når jeg har stått ved siden av han gjennom ganske mange tøffe episoder med eksen angående akkurat dette.. Ble fælt dette her. Men men.. Tankene må ut på et vis.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8217653-en-f%C3%A6l-god-helg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampejenta - ny spire Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg skjønner deg veldig godt. min samboer ble også lurt da han var 19. de resulterte i en gutt som nettopp har fyllt ni. ikke bare ble han lurt ved at ho sa ho brukte prevensjon men han har i ettertid blitt nekta å ha sønnen i lengre perioder.. men nå er vi heldig vis inne i en god periode med mora.. men de er fryktelig vondt å få i mot seg at han tror jag har tenkt å lure han.. men han sier jo at han stoler på meg så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8217653-en-f%C3%A6l-god-helg/#findComment-8218935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nora MA 18.12.06 Skrevet 13. februar 2007 #3 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei hei! Æsj, jeg vet akkurat hvordan du har det... Samboeren min har hintet om det samme.. Jeg fant ut at jeg var gravid i november, men mistet (som man ser av navnet mitt) like før jul... Og etter det ble det bare mer og mer problemer.... Dette året har bare vært dritt for min del ihvertfall... Og samboeren min fant ut at vi like godt måtte vente ihvertfall et halvt år før han ville prøve igjen... Og i tillegg sa han til meg at han ikke stolte på meg når det gjaldt å ta p-piller.. Herregud, så såret jeg ble! Jeg hadde jo tross alt en veldig komplisert bort, som førte til at det i værste fall kunne ha utviklet seg til kreft.. Og hvis jeg hadde blitt gravid igjen, så kunne det kanskje ikke ha blitt oppdaget i tide... Så hallo??!! Hvorfor skulle jeg egentlig prøve å lure han da...? Ble bare utrolig såret av at han sa det.. Samboeren min har også barn fra før.. Kan vel ikke si at han ble lurt til det, men det var ikke akkurat planlagt... Men han er jo lykkelig pappa i dag, så jeg må si at d bare gjorde ekstra vondt oppi alt dette at ha klarte å si at han liksom ikke kan stole på meg... Men, men... jeg håper en dag at livet vårt blir som det var før alt dette hendte, og at han både vil stole på meg og en dag ha barn med meg.. Ønsker deg lykke til tøydokke! Er vel ikke noen grunn til at samboeren din skal tro at du skulle lure han bare fordi du har vært her inne. Jeg må si at første gangen jeg var inne her på bim, så var det fordi jeg ønsket å bli gravid, men nå i ettertid så har jeg funnet ut at det er jo faktisk mange andre grunner til å være her inne! Det er jo så mange hygelige mennesker her! Så det er litt synd at han sa det til deg da... Men, men.. disse mennene er rare innimellom... Håper alt går bra med dere neste gang han kommer hjem! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8217653-en-f%C3%A6l-god-helg/#findComment-8219287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til rakkerunge Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 14. februar 2007 Rart å se nora MA.. Men var det det begynte med hos meg og.. Ville ha barn, selvfølgelig. Men etterhvert har jeg bare likt å gå inn her for å holde meg oppdatert og kjenne litt tilhørighet. Er vel alltid sånn at man føler seg litt ensom på enkelte områder i livet. Liker meg her inne. Takker for svar. Ble bare rimelig såret av hele opplegget.. spesielt med tanke på at han hadde vært vekke i tre uker og skulle være hjemme 4 dager for så å reise igjen.. Kjipa at tiden ble sånn! Men men håper det ordner seg. Vet det gjør det. Men noen ganger får sånne dumme ideer altfor god grobunn i mitt hode. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8217653-en-f%C3%A6l-god-helg/#findComment-8220289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei! Hva skal jeg si...? Godt det endte bra da... Men det at han beskylder deg å få barn med han uten at han vil er jo bare tåpelig... Noe av det samme som vi har det her det... Ble med uhell gravid i 03 og han er nå redd for at jeg skal lure han denne gangen. Noe jeg sa til han det kommer ikke på tale...Vil at han skal være med...Men vi bruker nå kondomer vi da...Jeg kjøpte for å vise han at jag respekterer ønsket hans om å vente...Hehehe....Vet det blir litt teit, slutte på pilla men bruker kondom...Men nå er det jo sånn at vi har ikke sex så ofte før og jeg følte jeg bare trykket i meg hormoner for ingenting... Så der synes jeg du gjør rett... Men menn er noen ganger litt vanskelige å forstå... Virker som om de trenger å høre at vi ikke lurer dem og da virker det som om de er mer villige igjen... Hehehe....ikke lett å forstå seg på dem...hihi... Men synes dere skal ta en skikkelig prat neste gang han kommer hjem igjen...Så klart dere ikke vil krangle når han er hjemme for en liten tur, men det er værre å ikke si noen ting i det hele tatt... Håper dere finner ut av dette snart... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8217653-en-f%C3%A6l-god-helg/#findComment-8223033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå