Gå til innhold

Mye syk etter fødselen...


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært mye forkjøla, ofte 3-4 ganger i året. Men etter at Karsten kom synes jeg at jeg har vært ekstra mye syk, altså. Både mannen min og jeg har gått nesten konstant forkjølet siden slutten av september synes vi. Mens jeg liksom er på bedringens vei etter en forkjølelse, så får jeg vondt i halsen og føler meg sliten igjen...

Jeg tenker at det enten kan være fordi jeg ammer og Karsten "stjeler" alle mine næringsstoffer eller så kan det være fordi jeg er litt mer sliten nå enn jeg brukte å være før barn. Kanskje en kombinasjon?

 

Er det andre som synes de er mer syke nå enn de brukte å være før barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke syk, men veeeeeeeeeeldig trøtt og uopplagt uansett hvor mange søvntimer jeg får. Tror det er våkennettene nå i 7mnd som gjør det da. Ikke gøy å være så mye syk da, mann min er det ofte, men han mener det er matintolleransen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja! Jeg er "aldri" syk - nå har jeg gått i to uker og hangla, slapp og forkjøla, men ikke syk nok til å ligge. Har vært forkjøla maks en gang i året, siden Ingrid ble født, har jeg vært forkjøla tre ganger!

 

Også denne øyekatarren da - fjerde gang nå -sukk... (Det har kanskje ikke så mye med syk pga utslitthet e.l. da)

 

(nå ga du meg endelig muligheten til å KLAGE! Hehe!)

 

Heldigvis har Ingrid sluppet å bli veldig syk. Hun har vært forkjøla to ganger, med samme symptomer som meg, men mye lettere - jeg er overbevist om at det er pga amminga jeg da. Så om amminga "stjeler" næringsstoffene jeg trenger, går de i hvert fall til noe nyttig - de holder jenta mi frisk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BANK I BORDET. Det går som regel noen år mellom hver gang jeg er syk. Kan ikke huske sist jeg lå i feber.....

Ikke har jeg vært syk etter jeg fikk Benjamin heller. Jeg banker en gang til i bordet jeg *bank*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, bare vent til første vinteren i barnehage, dere! Da kommer dere til å bli syke, da ;-)

 

Vi går vel litt på sparebluss hele gjengen, med litt lite søvn. Så jeg putter innpå litt vitaminer og tran de dagene jeg kjenner meg ekstra ille - for da husker jeg de iallefall! Tar jammen turen til kjøkkenet med det samme:-)

 

Jeg har hatt to omganger med forkjølelse/lett feber - tror lite søvn var med på å gjøre meg mer mottakelig - og jeg pleier "aldri" å være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...