Gå til innhold

Jippi! Jeg får trolig barnehageplass! :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Ringte til kommunen i dag fordi jeg skulle forandre rekkefølge på barnehageønskene mine. Spurte damen om hun visste noe om barnehagedekningen i bydelen her. Hun sa at de to siste årene så hadde alle ett-åringene fått plass... Så da er det vel sannsynlig at vi skulle klare å få plass i barnehagen!! Jippi!! :o)

 

(Enda jeg er jo ikke helt avhengig av plass, jeg jobber turnus, så jeg kunne jo hatt litt ugunstig arbeidstid for en periode for å få ting til å gå i hop!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint for deg. Jeg venter ennå svar. Har ingen jobb, så ikke stor krise. Men jeg vil ha jobb, for jeg har ingen inntekt. Kun engangsstønad. Ikke noe å leve mange år på. Sambo kjører lastebil og tjener ikke akkurat millioner..... Så jeg håper det blir noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Sånt er betryggende å vite.

Her i Trondheim er kommunens mål at alle som søker før 1. mars skal få tilbud før 1. august. Så det lover bra! Men jeg føler meg ikke helt trygg likevel.. Blir krise hvis vi ikke får da, har ingen rundt her til å passe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi søker på søskenplass i samme barnehage som mellomsten, og det går i tillegg på ansennitet. Vet ikke av noen med bedre ansennitet enn oss som kommer til å søke, så jeg har store forhåpninger, ja!

 

Men vi sender inn en søknad til en barnehage under min manns arbeidsplass for sikkerhets skyld.. For vi er helt avhengig av plass, og jeg vil nødig ha dagmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...