Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei Leser flere steder at nippelstimulering fører til rier, men da kun når du er moden.. Vil det da si at hvis jeg tar på brystene og kjenner rierne komme er jeg moden? Noen so har noe erfaring fra før?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jordmor sa ti lmeg i dag angående bryststimulasje at det satte i gang sammentrekninger. Men det er ikke det samme som rier. Så hvis du ikke er moden så kommer ikke babyen fortere, du ender bare opp med unødvendige sammetrekninger. babyen kommer ikke før den er klar den....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Min søster brukte brystvortestimulering nå (39+3) og etter 2 omganger med stimulering gikk vannet hennes faktisk.. Men noen effektive rier har hun ikke, men det slet hun med med nr1 også,, dette er barn nr2.. Så hun kom i gang i alle fall, og har rier, men mere av maserie-typen.. Hun settes i gang i morgen tidlig hvis ikke kroppen har gikk henne gode rier i løpet av natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå