Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hvem tester positivt på selveste Alla Hjärtans Dag??? Lager en egen tråd til dere jeg ************************************************************** Gravid med Valentinspire: **************************************************************
sjeroks Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 æ ska teste:P en uke over nå, så vest æ e gravid så må den vel være positiv i mårra. åsså håpe æ at æ e gravid, ellers så kan æ nok regne me at d e blærekatar på fære. å d har æ aldri hatt før. må tisse hver halv time. å e svimmel å har metall smak i munnen... *håpe håpe*
sjeroks Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 en uke over, men testet negatvit i dag igjen:( lykke til dere andre.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg testet også negativt. Ser jo selfølgelig en svak svak strek når jeg virkelig stirrer testen til bunns, men forbereder meg på tr her buhuuu
sjeroks Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 æ klare ikke å se oe strek uansett kor mye æ stirre på testen. bæsj bæsj bæsj. åsså så d virkelig ut som d skulle komme strek når den sakte jobba sæ bortover. men den forsvant like fort som den kom. for en start på valentines day for åss:( d hjalp litt da, at samboern va litt skuffet han å.
cheers Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 testen min var negativ - har ikke sagt det til kjæresten
Lykkelig mor til tre Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Testet med New generation i dag. KLAR negativ. Finnes ikke antydning til strek. Men.. tester fremdeles positivt på dag 8 med strips fra babydreams.dk. Har kommet i kontakt med dem.. dem MÅ jo være noe feil med deres tester!!!! Men så jævlig irriterende. Nå har jeg brukt FEMHUNDRE kroner for å bekrefte resultatet deres med andre tester og tester hos lege... MEN.. der er det jo klart negative resultater! Skal i hvert fall aldri kjøpe tester der igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå