Gå til innhold

Oss med VALENTINSPIRE <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tester positivt på selveste Alla Hjärtans Dag???

Lager en egen tråd til dere jeg :)

Gravid med Valentinspire:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ ska teste:P en uke over nå, så vest æ e gravid så må den vel være positiv i mårra. åsså håpe æ at æ e gravid, ellers så kan æ nok regne me at d e blærekatar på fære. å d har æ aldri hatt før. må tisse hver halv time. å e svimmel å har metall smak i munnen... *håpe håpe*

Skrevet

en uke over, men testet negatvit i dag igjen:( lykke til dere andre.

Skrevet

Jeg testet også negativt.

Ser jo selfølgelig en svak svak strek når jeg virkelig stirrer testen til bunns, men forbereder meg på tr her :(

buhuuu

Skrevet

æ klare ikke å se oe strek uansett kor mye æ stirre på testen. bæsj bæsj bæsj. åsså så d virkelig ut som d skulle komme strek når den sakte jobba sæ bortover. men den forsvant like fort som den kom.

for en start på valentines day for åss:( d hjalp litt da, at samboern va litt skuffet han å.

Skrevet

testen min var negativ - har ikke sagt det til kjæresten

Skrevet

Testet med New generation i dag. KLAR negativ. Finnes ikke antydning til strek. Men.. tester fremdeles positivt på dag 8 med strips fra babydreams.dk. Har kommet i kontakt med dem.. dem MÅ jo være noe feil med deres tester!!!! Men så jævlig irriterende. Nå har jeg brukt FEMHUNDRE kroner for å bekrefte resultatet deres med andre tester og tester hos lege... MEN.. der er det jo klart negative resultater!

Skal i hvert fall aldri kjøpe tester der igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...