Gå til innhold

Hvor lenge sitter din baby i vippestol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kun få minutter. Mens vi f.eks spiser. Hs var så veldig "negativ" til at hun skulle sitte der noe særlig enda. Min er 7,5 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vippestolen vi har kan legges helt ned, så vi lar vesla sitte der endel. Hun trives godt der i liggestilling. Men det blir ikke mer enn en 30-50 min av gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at hun er 6,5 uke. Hun ligger jo i denne vippestolen, så den er jo mye bedre enn bilsete som de kan sitte i 30 min av gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har av og til latt småen sitte i vår babybjørn vippestol i ca 1/2 time hvis han har vært fornøyd. Har den på laveste nivå. Han er 7 1/2 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker vippestolen masse.

Den er satt på laveste innstilling og det er nesten det samme vinkel som sengen når vi har laget forhøyning under hodet (hun har vært forkjølet), Hun både leker og sover i vippestolen. Vi setter henne på bordet sammen med oss når vi spiser ;)

Vesla er 2 mnd nå, men vi har brukt stolen masse hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge han er fornøyd kan han bare sitte.. har baby bjørn stolen.. kjekt og kunne gynge han i den... så ser han litt også.. han blir litt frustrert av vogga for der ser han jo bare taket eller rett i veggen...

 

han er 6 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke stolen så mye... Liker bedre at han ligger på et teppe på gulvet. Får beveget seg litt mer når han ligger på gulvet:)

Vippestoler og andre lignende ting kan være litt passifiserende for di små, så derfor liker jeg best at han ligger fritt på rygg eller magen sånn at han får beveget seg skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den ikke så mye. Setter han i den når vi spiser middag hvis han er våken da. Ryggen kan legges nesten helt ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn stol som kan legges helt rett. Hun ligger der sånn 15-20 minutter. Av og til sovner hun der, men da tar jeg henne ut etter en liten stund fordi jeg er usikker selv på hvor lenge hun kan ligge der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en sånn som kan legges helt ned- og når han har sovnet der har jeg latt ham sove jeg...... uuups- kanskje man ikke skal det?? ellers så sitter han i den endel - spes om morran når jeg ordner rundt på kjøkkenet, da sitter han der under teppet sitt og koooooser seg og følger med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...