Gå til innhold

Når begynner dere på jobb? Og hva slags barnepass?


Gla-mor

Anbefalte innlegg

Jeg begynner så smått å få tankene mine tilbake til "mitt vanlige liv" igjen, dvs. jobbstart nærmer seg :-(

 

Begynner straks etter påske, håper på å kunne ta det litt rolig, med noen hjemmekontordager.

 

Har søkt på familiebarnehage, men er fortsatt på venteliste. Så da blir det kanskje en nabo som må trø til, hun har selv baby og hadde lyst til å passe barn mens hun var hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og pappan deler resten av permisjonen nå, fram til juli. Deretter vil jeg ha barnehageplass, om vi får plass da. Mest fordi jeg ikke kjenner noen jeg kunne tenke meg som kan passe jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten kom på akkurat passe tid i året, slik at vi heldigvis har fått permisjon og ferie til å strekkes til 13 august... Og da starter jo barnehagene, satser på å få plass! :o)

 

Jeg skal jobbe fra 21 mai - 30 juni, men da er pappaen hjemme i permisjon. Så skal vi ha deilige seks uker ferie sammen! Det gleder vi oss masse til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter å jobbe i begynnelsen av juni og da skal sambo være hjemme i 6 uker. Så er det ferie og deretter blir det barnehage fra 1. august. Søker om fulltidsplass, men håper å få til at Sigurd ikke er i barnehagen lenger enn fra 9-15 hver dag. Dvs at jeg skal jobbe fra 7-15 og sambo fra 9-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å jobbe 29.mai, mannen min starter permisjon 21.mai

Han har da 7 uker så deler vi på juli og har mye ferie sammen.

28.juli veit jeg ikke hva vi gjør, men må vel ta endel fri uten penger føre vi er heldige nok til å få barnehageplass i august, noe jeg ikke er 100% sikker på.

Blir ikke lett å lever fra seg gutten så tidlig. Han kommer til å være i barnehage fra 0830 til 1600, mann min leverer og jeg henter.

Jeg blir borte fra han fra 0530 til 1600 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe i juni, mens mannen har permisjon. Vi tar 2 uker sammen nå i feb/mars når vi skal til syden (han perm - jeg ferie). Jeg begynner på igjen og jobb i august og da skal svigermor være dagmamma. Jeg går ned til 70% stilling. Jeg jobber turnus, er spent på turnusen min - om jeg får beholde en del dagvakter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir rart å levere babyen på 9 månederi barnehagen, ja. Gruer meg til det, og hadde ønsket jeg kunne være hjemme lenger. Men hvis vi får barnehageplass, må vi spare ferien til sommeren, for da er barnehagene stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi søkt barnehage til lillemor, samme som til mellomsten! Og får hun plass der blir jeg kjempeglad! Da starter hun i august tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner igjen 25. Juni 2007.

Huff!!!! Går jammen meg fort dit.... men blir kanskje litt godt å komme tilbake på jobb også... !!???!!

Pappa er hjemme med pappapermisjon 4 uker før vi skal ha 3 uker ferie sammen. Så er det vel snart oppstar i barnehage....

Har søkt full barnehageplass, men tror ikke jeg vil ha mer enn ca. 50% første året hennes. Har ei snill svigermor som går hjemme som kan ha snuppa en dag eller to i uka, og svigerinnene mine jobber ikke fullt, og har sagt de kan ha henne litt. dessuten vurdere jeg å jobbe 80%ca 1 år til hun blir litt større. Og da skal vi forhåpentligvis snart ha en til!!??! hehe.... I tillegg jobber jeg turnus, så skal nok få kabalen til å gå opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...