Pinguuu Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Venter gutt nr tre og sliter som bare det!!!
prebs Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Et bibelnavn,synes jeg.Hva med: Mathias Tobias Isak Lukas Johannes Jakob Peter Ville iallfall ikke plutselig ha brutt inn med Øystein eller Sverre. Men det er nå min mening! Lykke til!
volve Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det er bare å slå opp i Bibelen, men det går an å velge et navn som ikke er blant de aller vanligste, men allikevel ikke sært: Jonathan Samuel Adam Simon Andre litt utenlandske og gammeldagse navn passer også fint: Nikolai August Severin Theodor
Pinguuu Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Har faktisk tenkt på jonathan. Men klarer ikke å bestemme meg for om det er fint:-) Redd det blir litt Kasper og Jesper og Jonathan også?? Takk for svar jenter
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Thomas Nikolai Benjamin Fredrik Jonathan Henrik
StorkeMammaen Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Joachim syns jeg passer best, det første som slo meg da jeg leste navnene. Ellers med Simen, Peter eller Andreas?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå