sissssie Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hqar vert på min første kontroll i dag::::og de gjekk ganske greit...dei er sluttet me og ta underlivs kontrollnår man er gravid...hihihi de var jo en fin ting..liker ikkje ligge og spre beina til lege...er kun etter kontroll no vist i hvertfall på stovner...men de eg vil ha svar på hadde ganske høgt blodtrykk...100 på 140 eller noe...må ta nyreprøver osv for og se på ka de kan komme av...men er de noe eg må være forsiktig me??? jordmora sa ingen ting anna en at eg måtte ringe fast legen min så fort som mulig...og fått sjekke nærmere..men kommer ikkje til før om 3 uker...
laffe*høygravid* Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg vet egentlig ikke, men har hørt at man f.eks bør være forsiktig med å spise lakris dersom man har høyt blodtrykk... Er vel noe i lakrisen som ikke er bra.. Kanskje prøve å ikke stresse for mye også er lurt? Men det går sikkert fint, mange som har høyt blodtrykk uten at det er farlig! Du kan jo ringe jordmoren din og spørre om det er noe du må være forsiktig med, så er du sikker på at du gjør det du kan for å holde blodtrykket i sjakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå