Gå til innhold

sykmeldt:(

Anbefalte innlegg

veit ikke helt om noen kan svare på dette, men blir kjempeglad viss noen kan..... er det noen som veit om jm behøver å vite hvorfor jeg er sykmeldt. vil helst ikke fortelle det til henne da det er ganske innviklet (er sykmeldt pga arbeidssituasjon ikke store fysiske plager)har skikkelig problemer på jobben, ingen forståelse for at jeg er gravid, allt skal fortastt skje i samme tempo, og jeg må løfte like mye som før. pluss at etter at jeg fortalte jeg er gravid får jeg ikke jobbe like mye som før, får jo skikkelig dårlig råd av det, og det dikterer jo hvor mye jeg får utbetalt i forldrepenger.( det er mer innviklet enn jeg får plass til å skrive her, men ble rådet av de jeg fortalte om situasjonen min til å sykmelde meg) har akkurat begynnt i ny jobb og er fortsatt på prøvetid. så legen har sykmeldt meg får bekkenløsning (har hatt plager siden uke 14, men syns ikke det er nok til å bli sykmeldt er nå i uke 19) har skikkelig dårlig samvittighet pga det her men føler jeg ikke har noen annen mulighet.... har ikke lyst å fortelle jm dette, for det er jo egentlig juks... og viss jeg forteller det til henne.. har hun lov til å gå videre med det??? syns dette er skikkelig trist, skal jo egentlig kose seg når man er gravid, men går bare å tenker på dette hele tiden tusen takk for alle svar jeg får... signerer med anonym da det er flere her inne som vet hvem jeg er...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8216150-sykmeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Du trenger jo bare å fortelle jm at du er sykmeldt pga bekkenløsning slik det står i sykemeldingen din. Din situasjon er privat og du trenger bare å fortelle det du har lyst til å fortelle. Ingen som takker deg etterpå om du presser deg på jobb. Nei, nyt heller tiden du, og prøv å legg samvittigheten på hylla. Lykke lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8216150-sykmeldt/#findComment-8230971
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...