babyboyღaug07 Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Skjönner ikke at det går an... Jordmora satte terminen til 15 juli men jeg visste at den kom til å bli endret med ei uke/10 dager men hele 3 uker var litt mye... Fikk ny forelöpig termin 08.08.07. Var ifölge UL 14+6 idag... Det föltes kjipt.. Skal på UL igjen 5.mars...Hun sa at terminen blir muligens endret igjen.. Den lille har det bra iallefall...veldig aktiv liten krabat... Fikk med 4 bilder..
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Så kjipt:( håper du blir satt fram igjen på den neste ul da;) Men alltid gøy å se den lille da:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det er kjempe kjedelig å bli satt tilbake på den måten, plutselig må man gå igjennom de samme ukene i barnets utvikling (på din side..) I forrige svangerskap ble jeg flyttet 2 uker, han ble født en uke før UL-termin, så det var midt mellom de to terminene. Denne gangen ble jeg flyttet 12 dager.. Surt, men hvis du er veeldig uenig bør du protestere vilt til legen din, i allefall hvis du må gå over tida.. Håper du blir flyttet litt i riktig retning på nest UL!!
Lone35 =0) Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg ble satt tilbake med 6 dager. Kjipt det også, men 3 uker? Det var megakjipt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå