Gå til innhold

Vil ikke ta pupp!!!


Beibi82

Anbefalte innlegg

Skrev ett innlegg i går om at hun gråter ved puppen, ja og nå vil hun ikke ta den i det heletatt :(((( bare gråter......!!

 

Flaska tar hun jo, så får da i seg mat. men jeg vil ikke miste amminga helt!

 

lei meg og fortvila!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en lignende periode her. Det som hjalp var at vi satte oss for oss selv, ungikk amming i stressende situasjoner. Jeg prøvde også å amme henne idet hun våknet, det hjelper. Hvis det var skikkelig ille "lurte" jeg henne med smokken. Fikk henne til å suge på den, dro den ut og bydde henne puppen.

 

Ikke fortvil. Det ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått mensen da??? Da jeg fikk mensen da jeg ammet første gutten min, ville han plutselig ikke ha pupp. Det viste seg at man kan få bismak på melken når man har mensen. Når mensen var over ville han ha pupp igjen.. Merkelige greier!

 

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å lure henne med smokken, men hu vil ikke ha den heller! vil ikke "torturere" henne så lenge av gangen heller da.. uff , nei detta var noe driiit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke fått mensen tilbake ennå.. men kanskje den er i annmasj? Jeg har drukket ammete de siste dagene, kan den sette bismak på melka tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det ikke har noe med bismak å gjøre i det hele tatt.. Prøver du å legge babyen til puppen før sulten er veldig sterk? Frustrerende når man ikke skjønner hvorfor de ikke vil ta pupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker vanligvis å amme henne en ca halvtime før hun får flaska, og det har gått helt fint, men for 3-4 dager siden begynte hun tilsynelatende uten grunn å ta et par sutt og sette i ett hyl. Men tok den til slutt altså (etter ca 10 smak og grin)

 

Når jeg tok en pause her nå, og hun roa seg ned lå hun bare å smilte til meg...hehe..lurejenta mi :P

 

kan bare ikke fatte hva som er så vanskelig for henne nå? (hun har trøske, men den har ikke blitt værre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...