Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei. Jeg er nå 12+5. Har mye smerter i magen. Har i begynnelsen av svangerskapet vært innlagt da de trodde jeg var gravid utenfor livmoren. De tok siste ul da jeg var 6 uker på vei. Neste ul har jeg ikke før 21 mars,er da 18 uker. Er litt bekymra da jeg har mye smerter i magen og innimellom i ryggen. Bør jeg be om å få ul tidligere? Har vært på kontroll hos lege, men det virket nesten som om han ikke brydde seg så mye om det. Enkelte dager klarer jeg ikke å dra på jobb.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Ring sykehuset og snakk med jordmor. Det er viktig å bli tatt på alvor!
Seriøst Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Viss du har så vondt i magen må du få deg en ul før den 21 mars!! Ring legen, eller eventuelt legevakten, å få deg time til ul!!! Ingen grunn til å gå rundt å ha vondt å være redd hvertfall!!!
AnKi! Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Heisann! Det er nok lurt å ta en prat med jordmor ja, men husk også at der er mye som skjer med kroppen din når du er gravid... Mye som skal strekkes og tøyes og hormoner osv... Det trenger ikke vær verre.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg og hadde forferdelig vondt i magen i begynnelsen. Hos meg var det bare enormt med luft... Gikk over rundt uke 14. Snakk med legen så er du sikker!
Lone35 =0) Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Snakk med legen igjen. Bedre en gang for mye...De er der for din skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå