Gå til innhold

I morgen får jeg modningsakkupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter masse trøbbel i svangerskapet nå mot slutten, inn og ut av sykehuset siden uke 34, så får jeg modningsakkupunktur i morgen.

Fikk valget om å bli satt i gang for en uke siden, men hadde ikke noe lyst til det. Ville prøve å holde ut lengst mulig.

Etter en samtale i dag med ei jordmor på føden ble det bestemt at jeg skal dit i morgen kl.10.00.

Ble lagt inn natt til lørdag med rier, men de stoppet opp. Resulterte kun i at jeg fikk 1 cm åpning, i tillegg til at det var igjen nesten 1 cm før den tappen flatet ut. Etter det har jeg ligget hver natt med skikkelig menssmerter og vonde kynnere. Blitt lite søvn for å si det sånn. Sliten! Blir spennende å se når de skal sjekke modning i morgen om vondtene de siste nettene har hatt noen effekt.

Er veldig spent på hvordan dette går og om det skjer noe etter noen runder med akkupunktur.

Noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser at du også sliter me "mensen" smerter rier pluss kynnere. er d god nok grunn til at du får modningsakupunktur?? plages masse me d sjøl...

Skrevet

Har ikke så god greie på hva som er grunn nok. Men har hatt mye plager. Bl.a veldig kraftig bekkenløsning. Satt i rullestol en periode, og det er fortsatt svært vondt selv om jeg har kommet meg opp av stolen. Den perioden jeg satt i rullestol var jeg innlagt på føden fordi jeg trengte hjelp til alt. Etter det har jeg vært innlagt med lavt blodtrykk som gjorde meg veldig dårlig. Var helt utmattet hele tiden. Og nå blir jeg enda mer sliten ettersom jeg ikke får sove så mye om natten.

Fikk som sagt valget om å bli satt i gang i uke 37 ettersom jeg har vært plaget en del, men ville ikke det. Men nå er jeg veldig klar for å bli litt mer moden ihvertfall siden jeg er veldig sliten...

Så moro at du også har termin 1.mars ;o)

Begynner å bli tungt nå kanskje? Vet du hva du venter da? :o)

Skrevet

huff :( stakkars deg. får håpe du blir bra fort etter fødselen. d er ikke noe godt å gå å ha vondt. ja jeg har som sagt termin 1 mars å venter en liten jente :) gleder meg masse til d =) enn du?? veit du hv du får? ønsker deg GOD BEDRING å håper alt går bare godt :) NB: d er kjempe tungt nå.. 3 tette svangerskap.. d vil si på 5 år. og en i 97 =)

Skrevet

Takk for det!

Får jente vi også :o)

Kan tenke meg at det er tungt med så mange tette sv.skap. Har ei lita snuppe som ble 2 i oktober, så er litt tett her også. Mulig det er derfor det har vært tyngre denne gangen.

Håper det går fort over etterpå.

Lykke til med fødsel og veslejenta da ;o)

Skrevet

takk for d :) arti at vi har samme dag å at vi venter d samme. lykketil=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...