Gå til innhold

3D-ultralyd

Mia_I

Anbefalte innlegg

Hei!

Erd et noen som har vært på 3d-ultralyd? Hva synes dere? Og har dere noe sted i Oslo å anbefale?

Mannen min har lyst å gå - han synes vi skal benytte de sjansene vi har til å gjøre hyggelige ting nå som det endelig har gått bra og vi venter barn. Jeg er emr usikker... synes det blir litt vel "nært" å se et neste ordentlig bilde av babyen. Men det er sikkert bare tull å tenke slik :-)

Fortsetter under...

Hei Mia:)

Jeg tenker også slik......og det freaker meg litt ut. At vi liksom skal se nesten et ordentlig bilde av babyen der inne i magen. Uff, krymper meg litt ved tanken jeg...

Men de sier at det absolutt er å anbefale de som har vært.

Jeg har hatt UL i uke 6+1 og 11+6. Den siste UL tok han utvendig og vi fikk se en velskapt liten skatt der inne og høre hjertelyd:)

Skal til UL om 4 uker igjen, da er jeg 18 fullgåtte uker og da får vi se om vi ber han trykke på 3D-knappen.... ;o)

Du da? Hvor langt er du på vei? Og vil du vite hva du får, gutt/pike?

Jeg går inn i uke 15 om 2 timer og vi vet ikke hva vi vil enda mtp å vite kjønn:-)))

LYKKE TIL VIDERE!

Klemmer:)

Vi tok 3D ul på majorstuaklinikken, hos sonograf Dag (husker ikke etternavnet) Han var utrolig dyktig og hadde masse med humor;-)

Det er noe av det morsomste jeg har opplevd! Det var helt sykt å se den sprell levende babyen slik. Akkurat som om jeg ikke trodde at det var MIN baby der inne. Vi kunne se at hun ligner storesøster og hun gapte og strakk på seg. Fikk med 4 filmsnutter og en del bilder hjem..

Etter ul'en skulle vi egentlig ut å shoppe til lillemor, men jeg klarte ikke. Jeg ble helt tom på en måte. Jeg svevde på rosa skyer i en uke.. hihi..

Helt klart verdt pengene og opplevelsen=)

Nå skal jeg inn til ul klokka to. Vekstestimering. Kryss fingrene for meg at hun ikke er så stor!

Vi var på 3D ul i uke 27, og det var helt fantastisk! Det var i utgangspunktet mannen min som ønsket å gjøre dette, men jeg angrer ikke et sekund. Vi var også på Majorstua klinikken og han var utrolig flink!

De anbefalte å dra mellom uke 23-27 for en mest optimal opplevelse. Da kan du ikke se hele babyen i ett bilde, men du får et mye bedre inntrykk av hvem det er som ligger å koser seg i magen din.

Lykke til!

Hei.

Ser at dere har bestillt time, og det er absolutt verdt det. Det var en helt fantastisk opplevelse og pappaen får et et helt annet inntrykk og forhold til den som ligger og turner der inne. Min sambo satt og så på skjermen, og når han skrudde over fra 2D til 3D sa han bare OI !!!! Det var helt fantastisk og kunne se det lille vesenet der inne, hele fjeset og at den strakk hals og gjespet :-) Fikk DVD og bilder med hjem, så det fineste bilde har vi på nattbordet :-)

Lykke til og kos dere på 3D.

( vi var i uke 27 og 28 for vi måtte komme tilbake da den lå med fjeset innover første gangen..men det var selvfølgelig kostnadsfritt siste gangen )

Annonse

Hei igjen!!

Da har vi vært og sett de lillei 3D. Og angrer ikke!!! Så utrolig morsomt å få et inntrykk av hvordan hun ser ut. For fikk vite at det var ei jente også - mest sannsynlig.

Var mannen min som dro meg med, og det er jeg glad for - ble liksom litt kjent med den lille jenta der inne. Og mormor er også i ekstase over bildene og filmen vi fikk med hjem :--)

Synes også det var greit å få en ultralyd til før fødselen - er jo lenge å vente fra uke 20 til 40 uten å få høre at alt fortsatt ser bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...