Luans mamma Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg var på min første ultralyd idag JIPPI! Alt så veldig fint ut. Babyen sutta på tommelen, "smilte" til kameraet, og snudde rompa til slik at vi tydelig fikk se at dette var en liten gutt. Jeg er helt forelska jeg nå... Fikk alt på en DVD-plate,som jeg har spilt om og om igjen. Dessuten har jeg sittet og studert bildene jeg fikk med meg. Jeg klarte jo ikke å la vær å stikke innom H&M for å se på litt babytøy,og da handlet jeg litt for aller første gang...Tihi! Men jeg fikk faktisk flytta terminen fra 1.juli til 23.juni!!! Jeg var i grunn veldig spent på terminen,fordi jeg var fryktelig usikker på mensterminen min. Så dette er moro! Vi skal få en gutt på St.Hansaften ( hvis den treffer akkurat på terminen da..) Gleder meg veldig!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Gratlulerer så mye..det er gøy med sånne opplevelser.... Du gjorde rett å ta deg en tur på h&m.. Jeg har ul den 3 .4,det er en stund til, men jeg gleder meg som en unge.. Nå på torsdag er jeg 12 uker på vei.så da tilhører jeg her inne på 2 trim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå