Gå til innhold

Juni: Huff, dette begynner å bli skummelt!


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Lillemor har lenge krabbet, men nå har hun begynt å reise seg! Og hun er jo ikke stø i det hele tatt, så hun går jo på trynet hele tiden, jeg får jo ikke gjort noen ting, hehe..! Reiser seg opp etter bordet, etter vippestolen sin, spisestuestolene osv osv, og i sprinkelsenga si holdt hun på å stupe utfor kanten her en kveld, det var bare flaks at jeg så henne, så nå er sengebunnen regulert ned! Hjelpes! :-O Andre junibebiser som har begynt å reise seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja; men reiser bare i badebaljen enda. Har somregel begynnt der med nye "kunster"

 

Huff; glemte dette med sengebunnen i kveld også. Har justert den ned en gang; men det finnes visst ett hakk til på senga... Må gjøre det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp d går unna!! :) hehe!

her bei sengebunnen skrudd ned i jula da min plutselig reiste seg opp, skummle saker d der :) nå har heldigvis poden fått balanse så d går ann å snu seg bort, men bare i 2 sek for han går etter bord og d han ellers får tak i som går ann å gå etter!

 

har sott opp reisesenga i stua sånn at jeg kunne får gå på do alene uten å være redd, må man så må man :)

 

men d er jo så arti når de begynner å få nye perspektiver på ting, mini syns d artigste i verden er å stå å kike på ting...

 

Kos deg m å være støtte/gå stol i tiden framover, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de står alt ja,eneste tulla mi gjør er å skyve seg bakover og rundt i sirkel.jobbet de lenge før de klarte å reise seg,el bare skjedde d en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg synes det er kjempeskummelt nå, og her har hun ikke en gang reist seg! Hvordan skal dette gå...

 

Hun reiser seg opp etter bordkanten og står strak på knærne, og i dag deiste hun rett i parketten med hodet først.

 

Hvor mye tåler den lille skolten deres da?

 

Synes det er utrolig stress, altså, kommer til å være nervrak når hun klarer stå oppreist. Kjøpe hjelm til henne, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :-) De tåler heldigvis ganske så mye (de har jo blitt født!). Også må de jo nesten lære konsekvensen av å ikke holde balansen - alt med måte selvfølgelig :-) Nå er jeg guttemamma da, kanskje man tar det litt mer med ro med gutter? Eller kanskje jeg er så rolig fordi lillegutt alltid har hatt god balanse? Hmm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gutter tåler nok mer enn jenter! Hehe.

Synes det er kjipt at alt må læres av disse konsekvensene, spess når det gjelder smerter. Og det holder ikke bare å tryne èn gang, men det er jo gang på gang...

 

Heldiggrisen du med god balanse-baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mente ikke at jeg ikke bryr meg om lillegutt slår seg, men jeg lurer på om jeg hadde oppført meg annerledes som jentemamma? Lillegutt elsker å bli herja litt med for tiden, han storgliser når vi "flyr" høyt og lavt, kiler masse osv. Ser for meg at vi hadde herja litt mindre om det var ei jente vi hadde fått - eller kanskje ikke? Høres teit ut, men jeg synes allerede at jeg merker en forskjell på det å ha gutt kontra jente. Håper jeg er så heldig at jeg får oppleve begge deler! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt flere guttemødre som sier det, at de nok ville herja litt mindre med ei jente. Litt rart det der, men tror nok det ligger noe i det. Det blir vel ofte litt mer knall&fall med gutta også, når de blir litt større. Da blir man vel litt mer "immun" som mor også ;)

 

Håper ALDRI hun brekker noe. Håper aldri hun må på legevakta. Håper aldri hun kommer til å blø. Hehe, går an å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, der sa du noe... Lillegutt kakket hodet sitt i en bordkant så han fikk et rødt merke i hodet i forrige uke, da hadde jeg vondt i magen lenge etterpå. Hjelpe meg når han begynner med klatring eller snowboard og kan brekke armer og bein :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...