NoraNora Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 jeg har de siste to- tre dagene kjent mindre bevegelser... kjenne jo at han er der.. men han har tidligere vært VELDIG aktiv.. flere som opplever dette?
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hatt det litt sånn de siste dagene også, men det er vistnok normalt. Når babyen blir større får den mindre plass og klarer ikke å sparke så mye. Skal selv til legen i morgen og tenkte å spørre. Er du i tvil ring jm eller føden.
NoraNora Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 ja.. har jo hørt det der om plass og sånn... og kjenner han jo.. men blir til at jeg tenker mye på det siden det er så merkbart mer stille nå..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 jeg har termin uke 8 - og her er det fortsatt mye aktivitet
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Som jeg sa, syns du det er for stille, ring føden eller jm. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..
*Mi tesorito* Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Fortsatt mye bevegelse her, men de sier jo at det er normalt at det minker når plassen blir mindre. Er du i tvil, så gjør som de andre sier og ring JM eller føden.
ZamZam Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Hei, venter også gutt i uke ti og må si at aktiviteten til lillegutt er veldig varierende. Han beveger seg mindre enn før, men har perioder der han er like aktiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå