Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Akkurat gått over til 3.tri men der er det jo bare snakk om stripping, igangsetting, overtid, slimpropper osv.. Jeg er liksom ikke helt der enda Føler meg mer som er 2.trimestertype ennå - fatter ikke at det bærmer seg slutten!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg husker det fre første sv.skap. Fra å være veteran, til å være nybegynner. Du føler deg nok snart mer hjemme der. Vi kommer etter i rasende fart!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 hehe...sånn følte jeg når jeg enelig kom fra bli gravid til 1 tri... og samme fra 1 tri til 2 tri... det har med vanen å gjøre. hehe. Går fort nå til du skal ha barnet.. hehe.. fortere ann man tror.. ta vare på tiden og bruk den godt sammen med din kjære.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Ja, koser meg jo Formen er superfin også, tiden går fort og alt er bra. Jaja, jeg får vel mer å bidra med der inne etterhvert!
AnKi! Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Heisann! Jeg også går over til 3 tri om en uke... Men liker meg veldig godt her... Kan jo stikke innom av og til fordet..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå