Gå til innhold

Kjære NATTENS DRONNING!

AwholeNewWorld

Anbefalte innlegg

Hei NattensDronning!

Så du hadde svart på et innlegg her tidligere, håper du er innom her enda og ser dette.

Jeg har tenkt på deg siden vi var inne på Juli klubben. Hvordan går det med deg? Vel, vet ikke om du vet det, men vi mistet. I midten av uke 13. På 2. UL var fosteret dødt, ble konstantert MA. Måtte til utskrapning. Det er nå litt over 1 mnd siden.

Har dere tenkt til å prøve igjen med engang? Jeg har veldig lyst,men min mann vil vente. Så vi ble enige om å vente et halvt års tid, så jeg har nettopp startet på p pillen igjen. ( Blæh! ) Har hatt noen ganger uten prev i det hele tatt, så jeg har et ørlite håp inni meg, ettersom om legen sa man veldig ofte ble gravid igjen de 6 første ukene etter en abort. Sikkert fordi HCG etc fortsatt er i kroppen. Men håpet mitt ble nettopp knust, for jeg lurer på om jeg har fått TR. Er noe blødninger, men ikke helt som den bruker å være. Sorry for alle detaljene :)

Håper du ser dette innlegget og at jeg hører fra deg snart!

Stor, stor, stor klem fra,

Fortsetter under...

heisann

vet at det ikke var meg du ville snakke med men ville bare si at jeg føler med deg...

jeg var også nesten medlem i juliklubben, kom ikke så langt at jeg hadde meldt meg inn da men jeg mista også i uke 13 MA....

jeg har tenkt å prøve igjen med en gang..men venter på å få TR tilbake....så inntil da er det rolig....

håper det går bra med deg/dere...

lykke til igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...