Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hvor mange ganger må en miste for å få det? Nå har jeg mista 2 ganger, gatt cyste på eggstokken, eggstokkbetendelse og egglederbetendelse...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 skulle selvfølgelig være HATT cyste..
majanik Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det gies utredning når en har hatt tre SA på rad. Men du kan få utført utredning hos en privat lege når som helst, men da må du selv betale. Jeg fikk utført utredning etter tre SA, men de fant ikke noe unormalt.Da jeg ble gravid for fjerde gang gikk det bra og jeg fødte en frisk gutt. Denne fjerde gangen tok jeg Magnesium tabletter fordi jeg hadde lest at det kan forebygge SA, men jeg vet jo ikke om det var derfor det gikk bra, men det er iallefall ikke skadelig å ta Magnesium. Lykke til, håper det går bra ved neste graviditet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Gjelder ma også for å få utredning? Eller må det bare være sa? Hvor får jeg kjøpt magnesim tabletter da? Det skader iallefall ikke å prøve
Nei! Ikke en til! Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det er riktig, du skal ha mistet 3 ganger for å få utredning, men 1. du kan mase og være heldig 2. du kan betale for privat utredning Grunnen til at du skal ha mistet tre, helst på rad, for å bli utredet er at så lenge du har mistet "bare" to, er sjansene fremdeles veldig store for at abortene har vært "bare uflaks" og at de ikke finner noe galt ved å utrede deg. Det vil altså si at det mest sannsynlig går bra neste gang. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå