Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Kjøper dere to lammeskinn (ett til vogna og ett til senga) eller kjøper dere ett og bytter på plasser og bruke det?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har kjøpt ett, til vogna. Har ikke tenkt å ha lammeskinn i senga hennes.. Men det er sikkert ikke noe problem å bruke ett om du skal bruke i vogn og seng.. kanskje litt tiltak å hente det hele tida.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Har ikke tenkt å kjøpe noen. Er det noe du må ha da?
Ønsker3 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har vurdert om jeg skal kjøpe et for å ha i senga på soverommet. Har to fra før som er født i april/mai, og da brukte jeg ikke noe sånt. Men nr. 3 er ventet om 14 dager, og da kunne det vært godt med et i senga. I vogna har jeg ullpose, der har jeg ikke bruk for det. Hvor har dere kjøpt lammeskinnene?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har kjøpt på en butikk som heter sanus.. Men veldig usikker på om jeg skal bruke det i senga eller vogna.. Men har overmadrass i senga, så det holder kanskje..?
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 jeg har ikke kjøpt og skal ikke kjøpe det helleer...
DK+2 Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Æ ska få låne en voksipose som æ ska ha i vogna tenkte æ. Har et lammeskinn som æ sekkert bi å ha i senga.
stomperud Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Ville bare minne dere på at små barn trives best i en temperatur rundt 17-18 grader.. Kan fort bli varmt med lammeskinnet..? De steder dem trenger mer varme er hender, føtter og hode.. Skal ikke være for kald heller, men foreldre har visst en tendens til å kle på for masse.. Men det er altså ikke bra at det blir for varmt.. jordmor som fortalte meg dette..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Men lammeskinnene skal jo regulere temperaturen til barnet både sommer og vinter.. Trodde det var det som var så bra med dem..?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har kjøpt et som jeg skal ha i vogna. skal ikke ha i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå