Gå til innhold

Kan man få kynnere i 19ende uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig ble plutselig magen min en liten hard "ball" og det gjorde litt vondt. Det gikk over etter ca 1 minutt. Er det ikke litt tidlig å få kynnere allerede nå?

Ble helt bekymra jeg, har ikke kjent noe liv enda heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke unormalt det, jeg er nå i uke 25, men har kjent kynnere siden uke 17-18, men ikke så ofte i begynnelsen. Merker spesielt at de kommer hvis jeg stresser og styrer litt..

Skrevet

Jeg lurte også på det samme har hatt kynnere i et par uker nå (er i uke 20) på ul virket det som det var helt normalt. Har mye på kvelden, og på morgenen. Det er livet fremover.

Skrevet

Takk for svar:o)

Har et barn fra før av, men da hadde jeg det kun en gang, og det var ganske sent i svangerskapet.

Skrevet

Hei, æ hadde å tidlig kynnere, hadde d i fleire vekke å, meine det bynte i uke 16 eller rundt der. Hadde heldigvis akkurat fådd vest ka kynnere va, ellers så trur æ at æ hadde bidd ganske så bekymra å redd. Har ikkje hadd kynnere på fleire mnd no (e i uke 34), va liksom bære i begynnelsen.

Skrevet

Hei!

Vi har faktisk kynnere alle sammen fra uke 12-13, men de færreste kjenner det så tidlig, og så varierer det fra person til person om en kjenner det eller ikke senere i svangerskapet.

Har hørt om de som knapt har kjent en kynner hele svangerskapet. jeg har selv hatt kynnere i mange uker alt.

helt snodig følelse, skjønte ikke at det var det det var en gang jeg, før moren min lo av meg da jeg påpekte det rare som skjedde med magen min... (som en knute! eller kul! hihi)

Skrevet

Ja det kan du. Er i 17. uke og opplever kynnere. Har kjent det en stund. Har vært gravid før, så jeg kjenner det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...